رونمایی از کتاب «مهرنگاران» در دامغان
کد خبر: 3788038
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸

رونمایی از کتاب «مهرنگاران» در دامغان

گروه فرهنگی ــ کتاب «مهر نگاران» در ۳۱۸ صفحه توسط محمدمهدی عبدالله‌زاده گردآوری، تدوین و رونمایی شد.

رونمایی از کتاب «مهرنگاران» در دامغان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سید‌محمد حسینیان، امام جمعه دامغان عصر روز گذشته، 16 بهمن در مراسم رونمایی از کتاب «مهر نگاران» با بیان اینکه خاطرات و زندگی جانبازان باید جمع‌آوری و در قالب کتاب تدوین و در اختیار نسل جوان قرار گیرد تا بتواند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موفق عمل کند اظهار کرد: شهرستان دامغان یک هزار و ۶۰۰ جانباز دارد که از این تعداد ۸۱ نفر جانباز بالای ۵۰ درصد هستند.
حسینیان ضمن تقدیر از جانفشانی‌های ایثارگران در دوران دفاع مقدس بیان کرد: بر اساس آمار ارائه شده اکنون ۱۳ هزار جانباز بالای ۷۰ درصد در کشور وجود دارد که هر کدام این بزرگواران با هدف دفاع از نظام و دستاوردهای انقلاب عضوی از بدن خود را دادند تا امروز کشورمان زیر سلطه دشمنان نباشد.
وی ادامه داد: شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران با همراهی طبقات مختلف مردمی بود که این انقلاب با برکات فروان که از خود به همراه داشته و به جهان اسلام صادر شده و توانسته موفقیت‌های بزرگی را در عرصه علمی و آموزشی به دست آورد که در این راستا می‌توان به کسب رتبه ۱۷ جهانی در این عرصه اشاره کرد.
یادآور می‌شود، کتاب «مهر نگاران» در ۳۱۸ صفحه شامل خاطرات جانبازان بالای ۷۰ درصد دامغان همراه با تصاویر آنان و در یک هزار و ۱۰۰ نسخه توسط محمدمهدی عبدالله‌زاده گردآوری، تدوین و منتشرشده و رونمایی شد.
انتهای پیام

captcha