۹۹۶۹ کارگاه فعال در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد
کد خبر: 3788618
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸

۹۹۶۹ کارگاه فعال در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹ هزار و ۹۶۹ کارگاه فعال مشمول قانون تامین اجتماعی در این استان وجود دارد.

۹۹۶۹ کارگاه فعال در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه وبوراحمد، عباس نورمحمدی، مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 18 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 9 هزار و 969 کارگاه فعال مشمول قانون تامین اجتماعی در این استان وجود دارد که نسبت به کارگاه‌های قبل از انقلاب بیش از 32 برابر رشد داشته است.
وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب تنها 310 کارگاه مشمول قانون تامین اجتماعی در این استان وجود داشت، عنوان کرد: رفاه و عدالت اجتماعی از مهم‌ترین آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده است.
مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: از ابتدای امسال تا تا پایان دی‌ماه یک هزار و 900 میلیارد ریال به بیمه‌شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است.
نورمحمدی تصریح کرد: اعتبار پرداختی هزینه ارائه تعهدات بلندمدت و کوتاه مدت از جمله مستمری‌های بازنشستگی، از کار افتادگی و بازماندگان، مقرری بیمه بیکاری، کمک هزینه ازدواج، غرامت دستمزد ایام بیماری و بارداری شده است.
وی تعمیم پوشش بیمه‌ای برای همه اقشار جامعه را از برکات انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: کارگران مزد و حقوق بگیر که به عنوان بیمه شدگان اجباری قلمداد می‌شوند، تنها گروهی بوده که پیش از انقلاب از پوشش بیمه‌ای تامین اجتماعی برخوردار بودند.
مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هم اکنون امکان بهره‌مندی اقشار گوناکون جامعه شامل کارگران ساختمانی، زنان خانه دار، قالی‌بافان، شاغلان در صنایع دستی، باغداران، دامداران، زنان سرپرست خانوار، نویسندگان، هنرمندان، ورزشکاران، مهندسان، خویش فرمایان، دانشجویان و ... نیز از خدمات و حمایت‌های بیمه‌ای و درمانی سازمان تامین اجتماعی در راستای اصل ٢٩ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران فراهم است.
انتهای پیام

captcha