«بصیرت» و «شناخت» دو ابزار مهم برای ادامه راه انقلاب است
کد خبر: 3788793
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴

«بصیرت» و «شناخت» دو ابزار مهم برای ادامه راه انقلاب است

گروه سياست و اقتصاد- يك استاد دانشگاه گفت: مسیر انقلاب به سمت نور ولایت همیشه نمایان و روشن است و ما فقط باید با بصیرت و شناخت در این مسیر گام برداریم.

بصیرت و شناخت دو ابزار مهم برای ادامه راه انقلاب است

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین حجت‌السلام‌والمسلمين محمود ابوالقاسمی صبح امروز 20 بهمن در مراسم سوگواره یاس نبوی در امامزاده حسین (ع) استان قزوین ضمن بیان فضایل حضرت زهرا (س) به بیان چگونگی شکل‌گیری سقیفه پرداخت.
وی در ادامه اظهار کرد: شاهد اتفاقاتی مانند داعش در این زمان هستیم؛ همان‌گونه که یهود و نصرانی درگذشته به فکر نابودی اسلام و شیعه و از بین بردن نور اهل‌بیت (ع) بودند امروز دشمنان اسلام با شکل‌دهی و تأمین مالی و تجهیزاتی داعش به اسلام‌ستیزی و شیعه هراسی پرداختند که در کنار آن خداوند نور اهل‌بیت (ع) را فزونی بخشید.
این استاد دانشگاه سپس با اشاره به انقلاب اسلامی ایران گفت: نور اهل‌بیت (ع) در ایران از سال ۴۲ آرام‌آرام شکل گرفت و در سال ۵۷ به اوج رسید و اکنون این نور ولایت و انقلاب ۴۰ سالگی خود را سپری می‌کند.
وی افزود: نور و محبوبیت انقلاب اسلامی با بسیاری دشمنی‌ها و باوجود همه سختی‌ها در بین ملت ما بیشتر می‌شود و به سمت ظهوران‌شالله ختم خواهد شد.
حجت‌السلام‌والمسلمين ابوالقاسمی در پايان اظهار کرد: مسیر انقلاب به سمت نور ولایت همیشه نمایان و روشن است و ما فقط باید با بصیرت و شناخت در این مسیر گام برداریم.

انتهای پيام

captcha