مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در شهرهای مازندران/ ساعت حرکت 9:30
کد خبر: 3788957
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در شهرهای مازندران/ ساعت حرکت 9:30

گروه اجتماعی- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در شهرهای مازندران را اعلام کرد.

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در شهرهای مازندران/ ساعت حرکت 9:30یوسف یوسف پور در گفت‌وگو با ایکنا مازندران با اشاره به سخنرانی دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی در  روز راهپیمایی 22 بهمن در مرکز مازندران، اظهار کرد: در چهل سالگی انقلاب مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن97 استان مازندران در ساری، از میدان ساعت تا میدان امام خمینی(ره) از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح با سخنرانی دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی انجام می‌شود.
 
وی با بیان اینکه در گلوگاه مسیر راهپیمایی از مسجد ملاعباس به سمت مصلی امام علی(ع) از ساعت ۱۰ صبح خواهد بود، افزود: در بهشهر نیز مردم از چهار راه استقلال به سمت پارک ملت از ساعت ۱۰ صبح راهپیمایی می‌کنند.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: در نکا مسیر راهپیمایی از مقابل جهاد کشاورزی تا میدان جانبازان و در میاندورود از شهرداری سورک به سوی میدان امام حسین (ع) خواهد بود. 
 
یوسف پور با بیان اینکه در آمل مراسم 22 بهمن از میدان قائم به سمت امامزاده ابراهیم (ع) و در بابل از میدان ولایت به سمت مصلای جمعه است، ادامه داد: در جویبار مردم از مسجد اعظم مقابل بیمارستان مرحوم عزیزی به سمت میدان کشتی (فرمانداری) و در شهرستان قائم‌شهراز میدان طالقانی (ره) به سمت میدان امام (ره) راهپیمایی می کنند.
 
یوسف پور با اشاره به اینکه مسیر راهپیمایی در بابلسر از مقابل سپاه به سمت گلزار شهدای امامزاده ابراهیم (ع) و در فریدونکنار از مقابل مسجد جامع به سمت مصلی قدس است، تصریح کرد: در محمود آباد مسیر راهپیمایی از گلزار شهدای آهو محله، خیابان حضرت امام (ره) ، به سمت مصلای موقت این شهر خواهد بود.
 
مسئول برگزاری برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درمازندران، خاطرنشان کرد: مسیر راهپیمایی در زیرآب از مسجد جامع بلوار امام رضا (ع) مقابل سپاه و برگشت به امامزاده عبدالحق (ع) و در پل سفید از مسجد جامع به سمت گلزار شهدا و برگشت به سمت مسجد جامع خواهد بود.
 
یوسف پور با اشاره به اینکه در لفورسوادکوه از مسجد امام حسین (ع) روستای برخانی به سمت گلزار شهدای برخانی و بخش نشتا از مسجد جامع به سمت گلزار شهدا راهپیمایی 22 بهمن برگزار خواهد شد،  گفت: در خرم‌آباد از میدان امیر شهید ثابت به سمت مسجد جامع خرم‌آباد و در سلمانشهر از مسجد جامع به سمت شهرداری و بالعکس راهپیمایی انجام می شود.
یوسف پور بیان کرد: در شهر پول نیز راهپیمایی از بخشداری به طرف مسجد امام حسن عسگری(ع و در بخش کجور از مسجد جامع به سمت میدان شهدا ساعت ۱۱ صبح و راهپیماییی در صلاح الدین کلا از پاسگاه سی سنگان به سمت مسجدعلی ابن ابیطالب (بازار) برگزار می‌شود. 
وی  افزود: در کلارآباد مسیر راهپیمایی از دبیرستان شهید قاضی به سمت میدان خوش آمیان و بالعکس و در مرزن آباد از مقابل حوزه مقاومت امام حسن مجتبی(ع) به سمت بلوار امام خمینی(ره) و بالعکس به طرف مسجد المهدی (عج) خواهد بود.
 
انتهای پیام
captcha