پیام رئیس جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن
کد خبر: 3789088
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵

پیام رئیس جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

گروه سیاسی-رئیس جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی طی پیامی ۲۲ بهمن را یادآور حماسه ملتی دانست که بر مدار استکبارستیزی و حفظ و تقویت روحیه خودباوری دل آزادی خواهان جهان را روشن کرد.

پیام رئیس جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی متن پیام دکتر رضا شاهین فر، رئیس جهاددانشگاهی استان به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
۲۲ بهمن یادآور حماسه ملتی است که بر مدار استکبارستیزی و حفظ و تقویت روحیه خودباوری با سردادن شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی نور امید و بیداری را در دل آزادی خواهان جهان روشن کرد.
انقلابی که از بطن توده های مردم شکل گرفت و با رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) برای خوکفایی و استقلال برپا شد و خون های پاکی که تاکنون برای حفظ و استمرار این انقلاب نثار شده گواه پشتوانه مردمی این نهضت عظیم بوده است.
امروز در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جهادگران جهاددانشگاهی دوشادوش تلاشگران عرصه خودکفایی، با استعانت از خداوند متعال و تمسک به قرآن کریم و عترت طاهرین(ع) به ویژه ساحت قدسی حضرت فاطمه زهرا(س) اعلام می کنند حرکت جهاد علمی، اقتصادی، فرهنگی،‌ نظامی و اجتماعی در کشور پر رنگ تر از گذشته و همچنان بر مدار استکبار ستیزی و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ادامه دارد.
اعضای این نهاد انقلابی در کنار سایر اقشار مردم مسلمان ایران، بانگ وحدت آفرین الله اکبر سر می‌دهند و با تبعیت کامل از رهبر فرزانه انقلاب، حفظ و تقویت روحیه خودباوری و فرهنگ جهادی با تمام توان در راه تحقق آرمانها و اهداف انقلاب اسلامی حرکت می نمایند.
ضمن بزرگداشت انقلاب بزرگ اسلامی ملت ایران؛ مردم عزیز این استان و بویژه دانشگاهیان را به حضور پرشکوه در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان‌های بزرگ انقلاب دعوت می نماییم و بی تردید 22 بهمن ماه ۹۷ برگ زرین دیگری در اوراق تاریخ ایران اسلامی خواهد بود و نمایشی با شکوه از اقتدار و همبستگی مردم ایران اسلامی و مردم این خطه رقم خواهد خورد.
رضا شاهین فر
رئیس جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی

captcha