برگزاری مسابقه چلچراغ در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن قم
کد خبر: 3789269
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸

برگزاری مسابقه چلچراغ در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن قم

گروه سیاست و اقتصاد ــ در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن مردم قم غرفه کانون‌های خادم‌یاری امام رضا(ع) برپا شد که یکی از برنامه‌های آن برگزاری مسابقه چلچراغ بود.

برگزاری مسابقه چلچراغ در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن قمبه گزارش ایکنا از قم، محمدباقر تکیه‌ای مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه در رابطه با برپایی غرفه کانون‌های خادم‌یاری امام رضا(ع) در حاشیه چهار راه شهدای شهر قم بیان کرد: این غرفه به همت خادم‌یاران امام رضا(ع) در شهر قم که به جمعیت ۳هزار ۶۰۰ نفر افزایش پیدا کرده‌، برپا شده‌است.
وی افزود: از ۲۵ کانون تخصصی خادم‌یاری امام‌رضا(ع) و هفت کانون خادم‌یاری در این غرفه خدمات خود را ارائه می‌دهند.
مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی اظهار کرد: کانون خادم‌یاری زائر اولی‌ها تا کنون ۶ هزار ۲۰۰ نفر  را به مشهد فرستادند و هم‌اکنون ثبت‌نام زائر اولی‌ها را نیز انجام می دهند، کانون خادم‌یاری وقف و نذر  ندورات رضوی را برای نیازمندان،  کمک هزینه جهیزیه، آزادی زندانیان و سایر کارهای خیریه انجام می‌دهند‌.
وی ادامه داد: کانون خادم یاری نوجوانان و کودکان برای نقاشی و مسابقه عکس با غرفه خادم‌یاری را برگزار و کودکان عکس‌های خود را به کانال نمایندگی آستان قدس رضوی در پیام‌رسان ایتا @namaiandgy_astan_qods کنند و هم‌چنین مسابقه سوال《به نظر شما دستاورد ۴۰ ساله انقلاب اسلامی چه بوده‌است》برای بزرگسالان برگزار می‌شود.
تکیه‌ای گفت: در این غرفه کانون خادم‌یاری جوانان حضور دارند که یکی از کارهای آنان ارسال پرچم متبرک رضوی به مجالس منتخب استان است‌؛ کانون خادم یاری تشکل‌های بانوان که جلسات ماهانه برهان را برای خواهران فعال استان برگزار می‌کنند، هم‌چنین کانون‌های خادم یاری وکلا که خدمات رایگان در زمینه حقوقی را به مستضعفین ارائه می‌دهند.
وی ادامه داد: یکی دیگر از کانون‌های حاضر در غرفه کانون خادم‌یاری سلامت است که پزشکان و پرستاران برای ارائه رایگان خدمات پزشکی حضور دارند و هم‌چنین تاکنون دو اردوی سلامت در قم و قنوات برگزار کردند.
تکیه‌ای در پایان گفت: در این غرفه کانون خادم‌یاری نوجوانان مسابقه بزرگ چلچلراغ در موضوع انقلاب اسلامی را برای دانش‌اموزان استان تدارک دیده‌است.
انتهای پیام
captcha