ملت ایران پای نظام و انقلاب ایستاده است
کد خبر: 3789299
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷

ملت ایران پای نظام و انقلاب ایستاده است

گروه سیاسی ــ نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به بیگانگان اثبات کرد که این ملت پای نظام و انقلاب ایستاده است و ایستادگی خواهد کرد.

ملت ایران پای نظام و انقلاب ایستاده استبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، آیت‌الله حسینی خراسانی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع مردم بجنورد اظهارکرد: مردم با این حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند که بار دیگر پای انقلاب و نظام ایستاده اند و همه ما در این اجتماع بزرگ انقلابی با شهیدان، رهبر انقلاب اسلامی و مسئولان پیمان می بندیم که تا آخرین لحظه از آرمان‌های انقلاب حفاظت می‌کنیم.
وی افزود: اجتماع، حماسه بزرگ ملت ایران در ۲۲ بهمن، چهلمین سال پیروزی انقلاب و آغاز ۴۱ سال نظام جمهوری اسلامی نشان دهنده بصیرت، مقاومت، مردانگی، پایداری و تبعیت از مقام معظم رهبری است.
حسینی خراسانی با بیان اینکه استقلال کشور و ملت و نظام ایران اسلامی، بزرگترین دستاورد انقلاب است، گفت: امروز هیچ کشور و نظام و ملتی نمی‌تواند ادعا کند که ما به ایران فرمان می‌دهیم.
وی ادامه داد: درست، غلط، خوب یا بد هر اتفاقی در نظام جمهوری اسلامی رخ می‌دهد براساس اراده خود ایران بوده و این دستاورد چهل ساله انقلاب است.
وی با تاکید براینکه دولتمردان به متن زندگی مردم بپردازند و به حاشیه نروند، بیان کرد: متن کار دولتمردان برطرف کردن معضلات و رفع مشکل بیکاری و معیشتی ملت است.
وی از مسئولان خواست قدردانی خود را از این مردم حماسه ساز، مقاوم، صبور و بصیر، با خدمت کردن جهادی نشان دهند.
حسینی خراسانی با اشاره به حضور گسترده مردم در این حماسه بزرگ، اظهار کرد: ملت ایران با حضورشان به دستاندرکاران کشور فهماندند که برای رفع مشکلات ایران همت کنند.
انتهای پیام

captcha