حماسه مردم در ۲۲ بهمن بزرگ‌ترین پشتوانه نظام است
کد خبر: 3789374
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶

حماسه مردم در ۲۲ بهمن بزرگ‌ترین پشتوانه نظام است

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده‌ ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نمایش اقتدار و اتحاد ملت ایران بود و این حضور، بزرگ‌ترین پشتوانه نظام است.

حماسه مردم در 22 بهمن بزرگ‌ترین پشتوانه نظام است

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان‌ در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، گفت: دشمنان انقلاب از مدت‌ها پیش با کار رسانه‌ای و تبلیغات منفی، به‌دنبال دلسرد کردن مردم از نظام اسلامی بودند تا بتوانند از حضور آنان در راهپیمایی 22 بهمن و جشن چهل سالگی انقلاب جلوگیری کنند.
وی ادامه داد: مردم شیعه و سنی، فارس و بلوچ، از سرتاسر استان، با حضور حماسی خود در جشن چهل سالگی انقلاب نشان دادند که نسبت به تبلیغات منفی دشمنان بی‌توجه بوده و پیرو خط ولایت هستند.
نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، نمایش اقتدار و اتحاد ملت ایران بود و این حضور، بزرگ‌ترین پشتوانه نظام است.
وی اظهار کرد: چهل سالگی به‌معنای بلوغ و پختگی است؛ مردم ایران در جشن چهل سالگی انقلاب بصیرت، آگاهی و پختگی خود را به رخ جهانیان کشیدند و نشان دادند که به‌زیبایی دوست را از دشمن می‌شناسند که این عامل، خنثی‌کننده توطئه دشمنان است.
آیت‌الله سلیمانی افزود: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان نشان داد که تحریم‌ها یک فشار راهبردی شکست‌خورده است و نمی‌تواند مانعی بر سر راه اراده ملت ایران باشد.
امام جمعه زاهدان عنوان کرد: رسانه‌هایی که چشم دیدن این حضور حماسی را نداشتند، با سانسور خبری سعی در پنهان نگه داشتن آن داشتند، اما واقعیت را نمی‌توان انکار کرد؛ مردم سرتاسر کشور نشان دادند که وفادار و دوستدار انقلاب هستند.

انتهای پیام

captcha