امدادرسانی به ۱۱۳۹ سیل‌زده در جنوب سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3789438
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

امدادرسانی به ۱۱۳۹ سیل‌زده در جنوب سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: یک‌هزار و ۱۳۹ گرفتار در سیلاب جنوب استان از خدمات امداد و نجات بهره‌مند شدند.

رسول راشکی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: یک‌هزار و 139 گرفتار در سیلاب جنوب استان از خدمات امداد و نجات بهره‌مند شدند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بیان کرد: بارندگی‌های شدید که از 14 تا 16 بهمن‌ماه در جنوب استان شاهد آن بودیم، به طغیان رودخانه‌های محلی و وقوع سیلاب منجر شد که با توجه به این موضوع خدمات رسانی به مردم گرفتار سیلاب در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: به همین منظور 327 نفر با 56 دستگاه خودرو در قالب 72 تیم عملیاتی هلال احمر خدمات‌رسانی به مردم درگیر سیلاب را آغاز و به مردم 67 روستا در شهرستان‌های ایرانشهر، چابهار، نیکشهر و سرباز خدمات‌رسانی کردند.
به گفته وی، علاوه بر اسکان تعدادی از مردم سیل‌زده، به هزار و 139 نفر آسیب‌دیده این حوادث خدمات‌رسانی و 256 دستگاه چادر امدادی، 360 تخته موکت، 887 تخته پتو، 606 کیلوگرم نایلون، 64 شعله والر و 55 شعله فانوس و بسته‌های غذایی هم میان مردم توزیع شد.

انتهای پیام

captcha