برپایی نمایشگاه قرآن کریم در کرمان
کد خبر: 3789504
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۶

برپایی نمایشگاه قرآن کریم در کرمان

گروه فرهنگی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت و سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان کرمان از ۲۷ بهمن‌ماه جاری به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان دیروز سه‌شنبه، 23 بهمن در نشست خبری گفت: نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت و سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان کرمان از ۲۷ بهمن‌ماه جاری به مدت یک هفته برگزار می شود.
وی افزود: محل برگزاری نمایشگاه حسینیه ثارالله شهر کرمان و ساعات بازدید صبح‌ها از 9 تا 12 و عصرها از 15 تا 20 و روز جمعه ۳ اسفندماه اختتامیه نمایشگاه خواهد بود.
علیزاده با اشاره به بخش‌های نمایشگاهی و فروش آثار هنری و بخش کودک و نوجوان نمایشگاه قرآن کریم استان تصریح کرد: بخش بین‌الملل و انتخاب برترین‌های نمایشگاه را نیز در نمایشگاه قرآن داریم.
وی بیان کرد: سعی شده در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب و قرآن کریم فضای مناسبی برای حضور اقشار مختلف مردم و گروه‌های سنی مختلف فراهم شود ضمن اینکه بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن کریم نیز با حضور کارشناسانی از قم و کرمان فعال خواهد بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: به برکت برگزاری کنگره 6500 شهید استان کرمان نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت امسال در استان کرمان برگزار می‌شود.
وی تأکید کرد: برنامه‌های ادبی، فرهنگی و بخش‌های جنبی نمایشگاه، حضور اساتید مختلف و سرای اهل قلم قسمت بسیار مهمی از نمایشگاه را تشکیل می‌دهد و امیدواریم شاهد حضور گسترده مردم باشیم.
انتهای پیام

captcha