هوشیاری؛ لازمه مقابله با تلاش معاندان برای تغییر سبک زندگی اسلامی
کد خبر: 3790282
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴

هوشیاری؛ لازمه مقابله با تلاش معاندان برای تغییر سبک زندگی اسلامی

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه موقت سمنان بابیان اینکه دشمنان با طرح سبک زندگی غربی از طریق دستگاه عریض و طویل تبلیغاتی سعی دارند تا عقایدشان را ترویج دهند، گفت: مقابله با تلاش معاندان برای تغییر سبک زندگی اسلامی نیازمند هوشیاری است.

 

بمقابله با تلاش معاندان برای تغییر سبک زندگی اسلامی نیازمند هوشیاری استه گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد، امام‌ جمعه موقت سمنان امروز، 26 بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه  در مصلای سمنان، با تشکر از حضور مردم این استان در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، گفت: این راهپیمایی دو پیام داشت اول اینکه اگر دشمنان آرزوی تسلیم و بازگشت مردم از انقلاب رادارند در اشتباه هستند و دوم مردم‌فریب دشمنان نظام و انقلاب را نخورده و راهکار عبور از مشکلات را در سازش با دشمنان نمی‌بینند.

مهدوی‌نژاد ادامه داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن یک‌بار دیگر نشان داد که مردم تا چه اندازه پشتیبان نظام و رهبری هستند و مردم بار دیگر در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که پشتیبانی از نظام ولایت‌فقیه و انقلاب اسلامی را در رأس امور می‌دانند و هرگز نخواهند گذاشت تا دشمنان و معاندان علیه انقلاب اسلامی به توطئه‌هایشان جامه عمل بپوشانند.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه مردم از مشکلات اقتصادی گلایه دارند، بیان کرد: اگرچه مردم گله‌هایی از مسئولان دارند و عملکردشان را نادرست می‌دانند که موجب مشکلات معیشتی برای آنها شده اما عملکرد مسئولان را از انقلاب اسلامی و نظام جدا می‌دانند.

به گفته وی؛ تقوای الهی توصیه تمام بزرگان دین است که در این راستا امروز دشمنان سعی دارند تا سبک زندگی غربی را بین مردم ایران اسلامی ترویج دهند اما مردم در سایه انقلاب اسلامی و تقوای الهی هرگز اجازه این امر را نمی‌دهند.

امام جمعه موقت سمنان بابیان اینکه دشمنان با طرح سبک زندگی غربی از طریق دستگاه عریض و طویل تبلیغاتی سعی دارند تا عقایدشان را ترویج دهند، یادآور شد: مقابله با تلاش معاندان برای تغییر سبک زندگی اسلامی نیازمند هوشیاری است.

وی ضمن انتقاد به شائبه تعطیلی دانشگاه فرزانگان سمنان متذکر شد: شائبه تعطیلی این دانشگاه امری تاسف بار است چرا که این دانشگاه توانسته خدمات بسیار خوبی را ارائه کند و همچنین اساتید خوبی را نیز دارد از سوی دیگر ما معتقد هستیم که تأسیس این دانشگاه بر مبنای غربی نبوده و برای تشکیل آن تلاش های بسیاری صورت گرفته است.

انتهای پیام

captcha