حادثه تروریستی زاهدان؛ سند رسوایی مدعیان حقوق بشر
کد خبر: 3790325
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶

حادثه تروریستی زاهدان؛ سند رسوایی مدعیان حقوق بشر

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه سلطانیه حادثه تروریستی زاهدان و قتل کودک ۶ ساله عربستان را مایه رسوایی مدعیان حقوق بشر دانست و گفت: قتل کودک 6 ساله نشانه اسلام‌ستیزی وهابیت است.

حادثه تروریستی زاهدان؛ سند رسوایی مدعیان حقوق بشربه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سید عمران حسینی نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سلطانیه اظهار کرد: راهپیمایی پرشور مردم ایران اسلامی و بیانیه راهبردی مقام معظم رهبری موسوم به «گام دوم» از اتفاقات شیرین در هفته گذشته بود.
وی تصریح کرد: حادثه تروریستی زاهدان و شهادت تعدادی از پاسداران و حافظان مرزهای کشور و قتل کودک ۶ ساله و شیعه عربستانی به دست وهابیت از حوادث دردناک و جانسوز در هفته گذشته است.
وی با اشاره به شهادت جمعی از پاسداران و جوانان صالح و خدمتگزار کشور و با بیان اینکه ارتباط جنایتکاران این حادثه با برخی کشورهای منطقه و فرا منطقه‌ای مسلم است، گفت: موضوع نشست ورشو، ایران خطری برای جهان و با هدف مهار ایران صورت گرفت در حالی که کشورهای برگزار کننده نشست ورشو متهم این جنایت هستند.
حسینی نسب قتل کودک ۶ ساله عربستان به دست یک فرد وهابی آن هم به جرم شیعه بودن و صلوات فرستادن را نشانه اسلام‌ستیزی وهابیت دانست و گفت: حادثه تروریستی زاهدان و قتل کودک ۶ ساله عربستان مایه رسوایی مدعیان حقوق بشر و مبارزه با تروریسم است.
وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی امسال افزایش چشمگیری داشته، افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه آغاز پرشور دهه پنجم انقلاب و بیانیه مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی نشانه با برنامه تر بودن دهه پنجم انقلاب و در واقع نقشه راه کشور و انقلاب است.
حسینی نسب افزود: شاه بیت بیانیه رهبر انقلاب اسلامی ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای ظهور حضرت امام زمان (عج) و باور و اعتماد به جوانان انقلابی است.
وی عدم حضور مسئولان در جمع مردم و نماز جمعه را از گلایه‌های مردم شهرستان دانست و با بیان اینکه چرا میز و ریاست سلطانیه خوب ولی سکونت در سلطانیه بد است، گفت: میز خدمت با هدف رسیدگی به مشکلات مردم در نماز جمعه سلطانیه ایجاد شود.
خطیب نماز جمعه سلطانیه با گرامیداشت ۲۹ بهمن سالروز قیام مردم تبریز در چهلم شهدای قیام ۱۹ دی و یکم اسفند سالروز شهادت روحانی مبارز و انقلابی شهید محلاتی و روز روحانیت و دفاع مقدس و با بیان اینکه روحانیت در همه صحنه های انقلاب در کنار مردم بوده و هستند، افزود: طلاب و روحانیون با همه شایعات و هجمه ها با کمترین امکانات زندگی ساده‌ای دارند.
حسینی نسب با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین(ع) و تجلیل از مقام این بانوی ولایتمدار و گرامیداشت روز تکریم مادران و همسران شهدا گفت: الگوی مادران و همسران شهدای ما حضرت ام البنین(ع) است.
انتهای پیام
captcha