اجرای نمایش موزیکال «جشن تولد جان‌گو» در ساری ادامه دارد
کد خبر: 3790346
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳
با موضوع اخلاقی ـ تربیتی؛

اجرای نمایش موزیکال «جشن تولد جان‌گو» در ساری ادامه دارد

گروه فرهنگی ــ نمایش موزیکال «جشن تولد جان‌گو» با گویش مازندرانی به نویسندگی و کارگردانی بهزاد شاهنده با موضوع اخلاقی تربیتی از ۲۳ بهمن‌ماه در ساری به روی صحنه رفت و تا ۱۵ شب ادامه دارد.

اجرای نمایش موزیکال «جشن تولد جان گو» در ساری ادامه داردبهزاد شاهنده، نویسنده سرپرست گروه هنری کله‌ونگ‌ ساری در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، گفت: نمایش «جشن تولد جان‌گو» نمایشی است با موضوع رفاقت و دوستی و روابط بین آدم‌ها که برای قشر کودک و بزرگسال، بر اساس رمانی از «واهه کاچا» به نام «قرعه‌ایی برای مرگ»  طراحی آن صورت پذیرفته و به رشته تحریر درآمده  است.
وی با بیان اینکه نمایش «جشن تولد جان‌گو» نخستین نمایشی است که‌ در استان با گویش مازندرانی به اجرا در‌آمده است، افزود: این نمایش‌ از سوی گروه هنری کله‌ونگ ساری، با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ساری و حوزه هنری مازندران از 23 بهمن‌ماه ‌در سالن آمفی تئاتر شهید باغبانی حوزه هنری مازندران در ساری به روی صحنه رفت.
سرپرست گروه هنری کله ونگ‌ تصریح کرد: دراماتورژی این نمایش را فرزادشیرزاد و بهداد علی پناه و دستیاری کارگردانی را حسین اسکندر‌پور و عرفان شاهنده به‌عهده دارند.
این کارگردان پیشکسوت  تئاتر مازندران  ادامه داد: در این نمایش رویا ابراهیمی تهیه‌کننده و مشاور کارگردان، محمد اباذری مدیر صحنه، کوثر متولی منشی صحنه، رویا ابراهیمی طراح و تولید لباس، مهرانه فلاح‌پور طراح گریم، ماسک و جورچین لباس یاری‌گر ما هستند.
نویسنده و کارگردان نمایش «جشن تولد جان‌گو» با ارائه این مطلب که اکثر بازیگران این نمایش برای اولین بار در صحنه نمایش حضور پیدا کردند، گفت: حسین اسکندر پور، مهرناز تالانه، مهدی شجاعی‌کیاسری، عرفان شاهنده، شایان شاهنده، مهرانه فلاح‌پور، امیرمحمد ابراهیمی، امیرمحمد کاوه، سیدمحمد ابراهیمان، سحر محسنی‌کیاسری، بیتا منتظری و امیرحسین صداقتی به بازی می‌پردازند.
وی افزود: این نمایش به مدت 15 شب  در دو نوبت 17:30 و 19:30 در سالن آمفی تئاتر شهید باغبانی حوزه هنری مازندران واقع در ساری اجرا خواهد شد. 
حمیدرضا گل‌محمدی تواندشتی
انتهای پیام
captcha