چهارمین نشست جامعه قرآنی امام عصر(عج) در بروجن
کد خبر: 3790544
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

چهارمین نشست جامعه قرآنی امام عصر(عج) در بروجن

کانون خبرنگاران نبأ ــ چهارمین نشست جامعه قرآنی امام عصر(عج) شهرستان بروجن با حضور فعالان، مدیران مؤسسات قرآنی و رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و دانشگاه آزاد واحد بروجن جمعه، 26 بهمن در سالن اجتماعات اداره فرمانداری بروجن برگزار شد.

چهارمین نشست جامعه قرآنی امام عصر(عج) در شهرستان بروجن

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ همزمان با ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت شورای مرکزی جامعه قرآنی امام عصر(عج) شهرستان بروجن در نشستی با حضور فعالان قرآنی، مدیران مؤسسات و رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان بروجن، فعالیت‌های قرآنی این شهرستان مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

در این نشست که ابتدا با تلاوت قاری برجسته شهرستان علی سلطانی آغاز شد؛ اعضا با بیان دیدگاه‌های خود فعالیت‌های قرآنی این شهرستان در سال‌های پس از انقلاب تا امروز را مورد نقد و بررسی قرار دادند.

نبود اتحاد میان فعالان قرآنی، نبود شورای مرکزی در شهرستان جهت برنامه‌ریزی، عدم وجود مکان جهت فعالیت‌های قرآنی، مشکلات مالی و تخصصی نبودن مربیان و فعالیت‌ها از جمله انتقادات مطرح شده از سوی اعضا در این نشست بود.

در پایان نشست، حجت‌الاسلام مهدیه، سخنران ویژه نشست ضمن بیان برخی از ویژگی‌های قرآن در خطبه 186 نهج‌البلاغه خواستار ادامه اینگونه جلسات شد و اذعان کرد: نظرات گوناگونی که در این نشست بیان شد؛ جمع‌بندی و اولین اقدامات اجرایی از ماه رمضان سال آینده صورت می‌گیرد.

چهارمین نشست جامعه قرآنی امام عصر(عج) در شهرستان بروجن
سجاد شفیع‌پور بروجنی

انتهای پیام

captcha