کارگاه رویکرد سیستمی به اسلام و سلامت برگزار می‌شود
کد خبر: 3790622
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸

کارگاه رویکرد سیستمی به اسلام و سلامت برگزار می‌شود

گروه سلامت ــ هفتمین کارگاه مطالعات میان‌رشته‌ای اسلام و سلامت با عنوان «رویکرد سیستمی به دیدگاه اسلام در زمینه سلامت» از سوی کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی برگزار می‌شود.

کارگاه رویکرد سیستمی به دیدگاه اسلام و سلامت برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، هفتمین کارگاه مطالعات میان‌رشته‌ای اسلام و سلامت با عنوان رویکرد سیستمی به دیدگاه اسلام در زمینه سلامت، از سوی کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی برگزار می‌شود.
در این کارگاه، آیت‌الله هادوی تهرانی، مدرس دروس خارج فقه حوزه علمیه قم و عضو شورای علمی دانشگاه صنعتی شریف به بحث از رویکرد سیستمی به دیدگاه اسلام در زمینه سلامت را می‌پردازد.
این کارگاه قرار است چهارشنبه، اول اسفندماه سال جاری از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در وزارت بهداشت برگزار شود.

حضور در کارگاه‌های مطالعات اسلام و سلامت با رویکرد میان‌رشته‌ای برای عموم علاقمندان اعم از دانشجویان، اساتید، طلاب و پژوهشگران آزاد است، اما با توجه به محدودیت ظرفیت، متقاضیان باید برای شرکت در کارگاه‌ها با شماره‌های ۸۸۹۴۷۸۸۲ و ۸۸۹۲۵۶۰۷ تماس حاصل کنند.

به گزارش ایکنا، این کارگاه‌ها از نیمه دوم سال ۹۷ آغاز شده و تا پایان سال جاری به‌صورت یک هفته در میان با موضوعات مختلف و رویکرد میان‌رشته‌ای در حوزه سلامت و دین برگزار می‌شود.

آموزش‌های ارائه‌شده در این کارگاه‌ها به‌صورت مقالات علمی در آینده توسط دبیرخانه کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش‌عالی قرآنی در نظام سلامت جهت استفاده علاقه‌مندان منتشر خواهد شد.
انتهای پیام
captcha