خشم تروریست‌ها از حضور حماسی مردم در ۲۲ بهمن‌ماه
کد خبر: 3790691
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰

خشم تروریست‌ها از حضور حماسی مردم در ۲۲ بهمن‌ماه

گروه سیاست و اقتصاد ــ ترور پاسداران سپاه در منطقه خاش نشان داد که تروریست‌ها و حامیان آن‌ها از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به خشم آمده‌اند.

خشم تروریست‌ها از حضور حماسی مردم در 22 بهمن‌ماه

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، 27 تن از پاسداران انقلاب و فرزندان برومند ملت ایران در جنایتی تروریستی در خاش به شهادت رسیدند.
در این زمینه به چند نکته می‌توان اشاره کرد: یک ـ اینکه دشمنی‌ها با ایران اسلامی و مرزداران غیور ادامه دارد.
نکته دیگر اینکه امنیت بیهوده و آسان به دست نمی‌آید و برای این امنیت باید هزینه داد کما اینکه نیروهای نظامی و انتظامی ما همواره در این مسیر رشادت به خرج داده‌اند.
و اینکه سپاه پاسداران در معرض چند نوع دشمنی و ترور است؛ یکی ترور نظامی و دوم ترور شخصیتی و تبلیغاتی و این موضوع متأسفانه بارهای بار از سوی برخی از مسئولان داخلی و دشمنان خارجی مطرح شده است و هدف آن‌ها ترور شخصیت والای سپاه است.
بدون تردید سپاه انتقام خون شهدای مظلوم را می‌گیرد و درصورتی که پاکستان به مسئولیت‌های خود در مبارزه با تروریست‌ها عمل نکند، جمهوری اسلامی ایران به مجازات مزدوران سازمان یافته توسط سرویس‌های جاسوسی منطقه و فرامنطقه‌ای می‌پردازد.
البته چیز دیگری که به وضوح قابل مشاهده است عصبانیت دشمن از حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن است و ما شاهد آن بودیم دشمنان را مأیوس و عصبانی و وادار به اقدامات انتحاری توسط مزدوران و تروریست‌های دست‌پرورده خود کرده است.
و قطعاً کینه‌توزی و عداوت این دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که انقلاب و ملت ایران در مسیر درستی گام برمی‌دارند.
باید توجه داشته باشیم که جنایت اخیر، اراده سپاه و سایر نیروهای مسلح را برای ادامه دادن راه شهیدان و مقابله با تهدیدات راسخ‌تر کرده و با اقتدار و صلابت بیشتری به صیانت از امنیت مرزهای کشور پرداخته و انتقام خون شهدای مظلوم‌مان را خواهیم گرفت.
و دشمنان و تروریست‌ها بدانند سپاه در برابر توطئه‌ها و حمایت‌هایی که دولت‌های مرتجع منطقه با دستور آمریکا و صهیونیست‌ها دارند، به‌طور قطع اقدامات جبرانی انجام خواهد داد.
و حال وظیفه ما در مقابل دشمنان قسم خورده ایران اسلامی و ایادی آن‌ها حفظ فرهنگ شهادت و پاسداشت خون شهدا است؛ چراکه همین فرهنگ باعث تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی خواهد شد.
و چیزی که نباید فراموش کنیم دلجویی از بازماندگان شهدا است و بدون شک باید خانواده معظم این شهدا را ارج نهاده و تلاش کرد تا مبادا با صحبت‌های نسنجیده و خلاف واقع موجبات رنجش خاطر آن‌ها شویم.
انتهای پیام

captcha