ساده‌زیستی و پاکدستی از وظایف مدیران است
کد خبر: 3790711
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲

ساده‌زیستی و پاکدستی از وظایف مدیران است

گروه اجتماعی ــ استاندار اردبیل گفت: پیام اخیر مقام معظم رهبری درخصوص گام دوم انقلاب و نامه رئیس جمهور به معظم له، حاوی مطالب ارزشمندی بود که تلاش بیشتر، ساده‌زیستی و جلوگیری از فساد از جمله این مطالب بود.

ساده زیستی و پاکدستی از وظایف مدیران استبه گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل، روز گذشته، ۲۷ بهمن‌ماه در جلسه اقتصاد مقاومتی در شهرستان نمین، با اشاره به مشکلات معیشتی پیش آمده برای شهروندان در اثر تحریم‌های ظالمانه اخیر گفت: مردم اگر شاهد تلاش‌های دلسوزانه و ثمربخش مسئولان باشند فشار‌ها را تحمل خواهند کرد.
وی بر لزوم ساده زیستی و پاکدستی مسئولان تاکید کرد و گفت: مردم نیازمند توجه و تلاش بیشتر مسئولان هستند و وظیفه همه ماست تا با تلاش مضاعف و با جدیت در همه محور‌ها به دنبال توسعه استان باشیم.
بهنام‌جو ایجاد اشتغال و افزایش درآمد عمومی و ارتقای سطح معیشتی شهروندان را از اولویت‌های استان دانست و گفت: مردم باید نتیجه تلاش‌ها را در زندگی و معیشت خود مشاهده کنند و ما وظیفه داریم با برنامه ریزی دقیق و صحیح در افزایش تولید و اشتغال استان تلاش نماییم.
استاندار اردبیل حمایت از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان را از محور‌های برنامه‌ریزی استان برشمرد و گفت: ما جلسات اقتصاد مقاومتی را هر ۴۵ روز در شهرستان‌ها برگزار خواهیم کرد و همه دستگاه‌های اجرایی ملکف هستند تا زمان برگزاری جلسه بعدی مصوبات این جلسات را پیگیری و به نتیجه برسانند.
انتهای پیام

captcha