نمایش آثار اعجاز علمی قرآن در نگارخانه گلشن بجنورد
کد خبر: 3791014
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴

نمایش آثار اعجاز علمی قرآن در نگارخانه گلشن بجنورد

گروه فرهنگی ــ نمایشگاه اعجاز علمی قرآن کریم، به مناسبت هفته قرآن و عترت خراسان‌شمالی در نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد دایر شد.

نمایش آثار اعجاز علمی قرآن کریم در نگارخانه گلشن بجنوردبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، نمایشگاه اعجاز علمی قرآن، امروز، ۲۸ بهمن ماه با حضور مسئولان در محل نگارخانه گلشن بجنورد به مدت یک هفته گشایش یافت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه اعجاز علمی قرآن از ٢٨ بهمن ماه به مدت یک هفته صبح از ساعت ٩ تا ١٤ و عصر‌ها ١٧ تا ٢٠ به محل نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد مراجعه کنند.

این نمایشگاه برای نخستین بار در کشور همزمان با ماه مبارک رمضان در نمایشگاه قرآن کریم بجنورد برپا شد و پس از آن در محل یگان ویژه نیروی انتظامی استان، دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا و در دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان نیز به نمایش گذاشته شد و در نهایت هم اکنون در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد به نمایش در آمده است.

به گزارش ایکنا یکی از راه‌های مناسب حفظ قرآن، داشتن تصویر ذهنی از محفوظات بوده، نمایشگاه اعجاز علمی قرآن کریم شروع به آموزش و حفظ قرآن با استفاده از تصویرسازی ذهنی خواهد کرد.

انتهای پیام

captcha