برگزاری آزمون دوره تربیت داور حسن حفظ در کرمانشاه
کد خبر: 3791586
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰

برگزاری آزمون دوره تربیت داور حسن حفظ در کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه از برگزاری آزمون دوره تربیت داور حسن حفظ در کرمانشاه با حضور بیش از ۳۰ نفر از حافظان کل قرآن کریم در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری آزمون دوره تربیت داور حسن حفظ خبر داد و گفت: این آزمون با حضور استاد بحرالعلوم در کرمانشاه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به زمان برگزاری این آزمون تصریح کرد: آزمون داوری حسن حفظ روزهای 2 و 3 اسفندماه با حضور 30 نفر از حافظان کل قرآن کریم برگزار خواهد شد.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری آزمون‌های تخصصی، اظهار کرد: افراد مستعد در زمینه‌ تخصصی به‌ویژه در امر داوری باید فعالیت کنند؛ چراکه شیوه‌ها و مهارت‌های عمومی و تخصصی داوری نیازی ضروری در این زمینه است.
حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: تدریس و کارورزی مباحث مورد نیاز در بحث داوری این دوره از مباحث داوران کشوری این رشته ارائه شد.
وی افزود: شرکت‌کنندگان در دوره در صورت تأیید عملکرد آن‌ها گواهینامه داوری مسابقات قرآن در رشته حسن حفظ را دریافت می‌کنند.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه اظهار کرد: اسامی برگزیدگان این دوره بر روی سایت سازمان دارالقرآن به نشانی www.telavat.com قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام

captcha