بصیرت و دشمن‌شناسی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی
کد خبر: 3791711
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲

بصیرت و دشمن‌شناسی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی

گروه سیاست و اقتصاد ــ یک مدرس دانشگاه بالا رفتن آگاهی‌های سیاسی مردم، بصیرت و دشمن‌شناسی مردم را از مهم‌ترین ثمرات و دستاوردهای انقلاب شکوه‌مند اسلامی ایران دانست.

بصیرت و دشمن‌شناسی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از سمنان، محمدعلی کارگر مطلق، یک کارشناس مسائل سیاسی ظهر امروز 30 بهمن در گفتمانی با موضوع تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در مهدی شهر با بیان اینکه حاکمیت ولایت فقیه یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی برای ایران است اظهار کرد: امنیت امروز کشورمرهون خون شهدا، نظام اسلامی و رهبری ولایت فقیه است.
وی ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره)، جهانیان تصور می‌کردند که اسلام فاقد عنصر مبارزه است اما به وقوع انقلاب همگان مشاهده کردند که پیروان راستین اسلام ناب محمدی(ص) حکومت اسلامی را تشکیل داده و با مستکبران مبارزه کردند.
کارگر مطلق متذکر شد: بالا رفتن آگاهی‌های سیاسی مردم، بصیرت و دشمن‌شناسی مردم، آشنایی با توطئه‌های دشمن، جایگذاری ارزشهای اسلامی به‌جای ضدارزشها، از ثمرات و دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.
این مدرس دانشگاه با تاکید بر اینکه وضعیت مردم و کشور در مقایسه با قبل از انقلاب اسلامی تفاوت زیادی کرده یاداور شد: با عنایت به اینکه کشور در برخی بخشها دچار نقص است اما مردم به استقلال سیاسی، فرهنگی و اقتصادی رسیدند زیرا باید به این شعارهای انقلابی عمل کرد چراکه ایران اسلامی در اوج اقتدار روزبه‌روز به پیشرفتهای اساسی دست پیدا می‌کند.
انتهای پیام

captcha