۳۸۰۰ پروژه؛ هدیه بنیاد برکت به سیستان‌وبلوچستانی‌ها
کد خبر: 3791787
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳

۳۸۰۰ پروژه؛ هدیه بنیاد برکت به سیستان‌وبلوچستانی‌ها

گروه سیاست و اقتصاد ــ سه هزار و ۸۷۸ پروژه با بیش از ۳۱۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری، روز گذشته به‌صورت ویدئو کنفرانس توسط بنیاد برکت در استان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، سه هزار و 878 پروژه با بیش از 310 میلیارد تومان سرمایه‌‌گذاری، روز گذشته، 30 بهمن‌ماه به‌صورت ویدئو‌کنفرانس توسط بنیاد برکت در استان به بهره‌برداری رسید.
احمدعلی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاح این پروژه‌ها، با بیان اینکه اقدامات بنیاد برکت در دو حوزه توانمندسازی اقتصادی و اشتغالزایی در استان بی‌نظیر بوده است، گفت: اقدامات بنیاد برکت، اشتغال و امنیت پایدار که اثرگذارترین بخش در پروسه اقتصاد است را به ارمغان می‌آورد.
وی ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان با داشتن سه و نیم درصد از جمعیت کشور و 11 درصد از وسعت ایران اسلامی همواره مورد عنایت رهبر معظم انقلاب و نیز دولت تدبیر و امید قرار داشته است.
استاندار اظهار کرد: امیدواریم آینده بسیار خوبی برای مردم کشور و استان رقم بخورد و این اقدامات بتواند در استان نقش‌آفرین باشد.
علی سلطان‌پور، سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان نیز در این خصوص بیان کرد: در قسمت توانمندسازی اقتصادی(اشتغال‌زایی و کارآفرینی) یک‌هزار و 626 طرح اقتصادی بنگاه محور و اجتماع محور برای استان تعریف و اجرا شده و حجم کل سرمایه‌گذاری 172 میلیارد تومان است که برای شش هزار و 609 نفر فرست شغلی ایجاد کرده و 402 روستا را تحت پوشش قرار داده است.
سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان اظهار کرد: بیش از دو هزار طرح عمرانی و زیربنایی نیز در استان به بهره‌برداری رسید که از آن جمله می‌توان به احداث مدرسه، مسجد، مراکز فرهنگی، مسکن محرومین، مراکز بهداشت و کتابخانه اشاره کرد.

انتهای پیام

captcha