نیروی انسانی، اولین اصل توسعه دستگاه‌ها هستند
کد خبر: 3792090
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹

نیروی انسانی، اولین اصل توسعه دستگاه‌ها هستند

گروه فرهنگی- مدیرکل امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه نیروی انسانی، اولین اصل توسعه در همه دستگاه‌ها هستند، گفت: در رابطه با بودجه فرهنگی، طی سال جاری، اکثر آیتم‌های وزارت ارشاد از متوسط 7 درصد نسبت به سال گذشته منفی شد.

نیروی انسانی، اولین اصل توسعه دستگاهها هستند

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی حسینی، مدیرکل امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صبح امروز، ۲ اسفند ماه، در دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، با تاکید بر اینکه استان استعدادها و ظرفیت‌های قابل‌توجهی دارد، اظهار کرد: باید کمک‌های فکری، پشتیبانی و مادی بسیاری در رابطه با ظرفیت‌های استان انجام شود.
وی با اشاره به اینکه نیروی انسانی، اولین اصل توسعه در همه دستگاه‌ها هستند، خاطرنشان کرد: در رابطه با بودجه فرهنگی، طی سال جاری، اکثر آیتم‌های وزارت ارشاد از متوسط 7 درصد نسبت به سال گذشته منفی شد و این درحالی‌است که دستگاه‌های فرهنگی دیگر همچون بخش جهانگردی 38 درصد رشد داشتند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی ادامه داد: اگر فرهنگ واقعا اساس توسعه است، باید در عمل نیز دیده شده و باید در تصمیم‌گیری‌ها، نتیجه این کار مشخص باشد و به اذعان همه ناظران، یکی از سالم‌ترین دستگاههایی که در عرصه مالی کار می‌کند، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در شفاف‌سازی بسیار خوب عمل می‌کند.
وی در رابطه با پروژه‌های عمرانی تصریح کرد: چند سالی است که پروژه‌ها استانی شده و پروژه‌های ملی بسیار کمتر شده‌اند و امسال طرحی به نام سینمای امید داریم تا هر شهری که سینما ندارد، در این برنامه گنجانده شوند که البته متعلق به بخش خصوصی بوده و وزارت ارشاد 50 درصد آن را از بخش تجهیز تامین می‌کند و ساختارها برای این اقدامات باید انجام شوند.
انتهای پیام

captcha