عمل به راهبردها از سوی مردم و مسئولان ضروری است
کد خبر: 3792357
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲

عمل به راهبردها از سوی مردم و مسئولان ضروری است

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه موقت دامغان بابیان اینکه بیانیه مقام معظم رهبری برای چله دوم انقلاب خط مش راهبردی ایران در آینده محسوب می‌شود، گفت: عمل به راهبردها از سوی مردم و مسئولان ضروری است.

عمل به راهبردها از سوی مردم و مسئولان ضروری است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام محمد حسن رستمیان،امام جمعه سمنان ظهرامروز 3 اسفند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان با بیان اینکه رهبرمعظم انقلاب با دقت تمام انقلاب بیانیه راهبردی مسیر چله دوم را تدوین کردند، اظهار کرد: جوانان مخاطب اصلی بیانیه رهبر انقلاب هستند که با توجه به تدوین این راهبرد باید این مهم مورد توجه مسئولان و مردم قرار گیرد.

رستمیان ادامه داد: مادر مهم‌ترین و والاترین جایگاه را دارد و حضرت‌فاطمه زهرا (س) بهترین یار و یاور و همسری مهربان برای حضرت‌علی (ع) بوده است که حضرت‌فاطمه زهرا (س) در تربیت فرزندان خود موفق بود و چهار فرزند تربیت کرد که امروز الگوی خوبی برای بانوان جامعه اسلامی محسوب می‌شود.

امام جمعه موقت دامغان به شهادت ۲۷ نفر از پاسداران رشید اسلام در حادثه تروریستی جاده خاش به زاهدان اشاره کرد و افزود: این شهدا همه هستی خود را برای دفاع از کشور گذاشتند تا امروز در امنیت به سر ببریم بنابراین می‌بایست قدردان آن‌ها باشیم.

انتهای پیام

 

captcha