آماده‌سازی ۱۵۰ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3792597
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰

آماده‌سازی ۱۵۰ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در خراسان‌شمالی

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی گفت: امسال ۱۵۰ مدرسه در قالب یک هزار و ۱۵۸ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروز تجهیز شده است.

آماده سازی 150 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در خراسان‌شمالی

احمد آذری، رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، با بیان اینکه مدارس استان فقط در دو گروه تهیز می‌شوند، اظهار کرد: امسال 675 کلاس در رده الف و 385 کلاس در رده ب برای اسکان مسافران نوروزی آماده خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه امسال 100 کلاس درس به صورت ویژه برای پذیرش مسافران نوروزی تجهیز می شود که امکانات بیشتری نسبت به کلاس‌های رده الف دارد، گفت: سه خانه معلم در شهرستان‌های بجنورد، اسفراین و مانه و سملقان برای پذیرش فرهنگیان نیز آماده است.
آذری با اشاره به اینکه بر اساس برنامه‌ریزی و تصمیم ستاد تسهیلات سفر استان، فقط فرهنگیان در مدارس پذیرش می‌شوند، افزود: این تصمیم در حالی است که زیرساخت‌ها برای اسکان و پذیرش مسافران نوروزی در استان مهیا نیست و قطعاً تقاضای زیاد برای اسکان، خدمات رسانی‌ها را تحت شعاع قرار می‌دهد.
وی یادآور شد: ثبت نام اینترنتی برای رزرو مکان در مدارس برای فرهنگیان آغاز شده و متقاضیان تا 24 اسفندماه فرصت دارند برای ثبت نام اقدام کنند.
آذری خاطرنشان کرد: در طرح نوروز امسال بیش از 32 هزار نفر در مدارس استان اسکان یافتند و براساس پیش بینی در نوروز در پیش رو این مهم به 35هزار نفر می رسد.
انتهای پیام

captcha