ارسال 315 اثر به دبیرخانه پنجمین جشنواره مطبوعات خراسان‌شمالی
کد خبر: 3792619
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹

ارسال 315 اثر به دبیرخانه پنجمین جشنواره مطبوعات خراسان‌شمالی

گروه فرهنگی- مدیرخانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان‌شمالی گفت: با توجه به اتمام مهلت ارسال آثار پنجمین جشنواره دوسالانه مطبوعات استان، 315 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.

ارسال 315 اثر به دبیرخانه پنجمین جشنواره مطبوعات خراسان‌شمالی

علی خادمی، مدیرخانه مطبوعات و رسانه‌های استان در گفت و گو با ایکنا خراسان‌شمالی اظهار کرد: 315 اثر به دبیرخانه جشنواره دوسالانه مطبوعات استان ارسال شد که از امروز چهارم اسفندماه سال جاری کار داوری آن توسط اساتید برجسته حوزه خبر در استان آغاز شده است.
وی افزود: در چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی که در مردادماه سال 92 برگزار شد حدود 200 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده بود.
خادمی گفت: آثار رسیده به پنجمین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان نسبت به جشنواره چهارم از رشد 36 درصدی برخوردار است که این رشد، نشان از همت و تلاش بیشتر خبرنگاران برای حضور در این جشنواره است.
خادمی بخش های این جشنواره را شامل سرمقاله؛ عکس، تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش و یادداشت و همچنین بخش ویژه شامل موضوعات اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی،حقوق شهروندی، فرهنگ ایثار و شهادت، محور توسعه و بحران آب عنوان کرد و گفت: آثار ارسالی به این جشنواره آثاری است که از ابتدای سال 96 تا 22 بهمن ماه 97 در نشریات وخبرگزاری ها منتشر شده است.
وی افزود: زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره 15 اسفندماه جاری تعیین شده است که امیدواریم سازو کارها و اعتبارات مورد نیاز این جشنواره تامین شود.
گفتنی است خراسان‌شمالی هم اکنون دارای 27 رسانه دارای مجوز و قریب به 210 نفر دست اندرکار رسانه است.
انتهای پیام

captcha