نمایشگاه موضوعی «شمیم بهشت» برگزار می‌شود
کد خبر: 3792890
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳

نمایشگاه موضوعی «شمیم بهشت» برگزار می‌شود

گروه جامعه ــ در آستانه میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر، فروشگاه و نمایشگاه موضوعی با عنوان «شمیم بهشت» با محوریت برترین بانوی اسلام در کتابخانه گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سبک زندگی اهل‌بیت عصمت و طهارت‌(ع) راهنمای بسیار روشن و تمام نمای برای ابعاد مختلف زندگی بشری است و توجه به سیره آنان برای هدایت اعتقادی، تربیتی و علمی جامعه و نهادینه کردن آن برای آیندگان امری ضروری محسوب می‌شود.

بر همین اساس بازشناسی سیره ائمه اطهار‌(ع) به ویژه حضرت زهرا‌(س) که از آغاز طفولیت نمونه کامل انسانی و اسوه‌ای برجسته برای همگان به ویژه زنان عالم بوده و هست، از اهمیت به‌سزا و جایگاه شاخصی برخوردار است.

در همین راستا به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و هفته گرامی‌داشت مقام زن و روز مادر نمایشگاه کتابی با عنوان «شمیم بهشت» در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه کتاب‌هایی با موضوعاتی مانند شخصیت، زندگانی، باورها، عقاید و سیره حضرت فاطمه(س) برای مطالعه و بازشناسی دقیق‌تر زندگانی این بانوی پرهیزگار با دقت نظر ویژه انتخاب و در معرض دید عموم مخاطبان قرار گرفته شده است.

این نمایشگاه با مشارکت جمعی از ناشرین و ارائه تخفیف ویژه از فردا پنجم تا ۱۶ اسفند‌ماه، در فرهنگسرای گلستان به نشانی نارمک، خیابان گلستان، پایین‌تر از میدان هلال احمر برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۷۷۸۲۷۷۳۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام

captcha