مدیریت جهادی، مدیران جهادی و انگیزه‌های جهادی؛ لازمه آغاز جهاد کبیر
کد خبر: 3792998
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹

مدیریت جهادی، مدیران جهادی و انگیزه‌های جهادی؛ لازمه آغاز جهاد کبیر

گروه معارف- مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران گفت: زمان جهاد کبیر برای استقلال و مقابله با نظام سلطه فرارسیده و لازمه آغاز این جهاد برخورداری از مدیریت جهادی، مدیران جهادی و انگیزه‌های جهادی است.

مدیریت جهادی، مدیران جهادی و انگیزه‌های جهادی؛ لازمه آغاز جهاد کبیر

به گزارش ایکنا از البرز، احمدرضا سوقندی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران، پنجم اسفند در همایش تجلیل از ایثارگران ادارات هم خانواده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز اظهارکرد: امروز پیام رهبری به جوانان و مردم جهاد کبیره است و باید در این عرصه همه وارد میدان شوند.
وی افزود: اکنون زمان جهاد کبیر برای استقلال و مقابله با نظام سلطه، اطاعت نکردن از دشمنان است که این جهاد عرصه‌های علمی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ... دارد.
مشاور وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی با تاکید براینکه جهاد کبیر نیازمند مدیریت جهادی، مدیران جهادی و انگیزه‌های جهادی است ، گفت: امروز دفاع مقدس دشمنانی دارد که به دنبال تحریف واقعیت‌ها و سست کردن بنیادهای معرفتی آن هستند.
سوقندی تصریح کرد: باید معرفت و جریان فکری دفاع مقدس را به خصوص برای نسلی که آن دوران را ندیده اند گسترش دهیم.
سوقندی درادامه با اشاره به شرایط کنونی کشور گفت: امروز در زمان جنگ اقتصادی قرار داریم که تحریم‌ها و تهدیدها پیش روی ما قرار گرفته است. دراین شرایط یا باید تسلیم شد یا مقاومت کرد و به عزت و سربلندی رسید.
مشاور وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی اضافه کرد: ملت ایران با تبعیت از راه امام خمینی(ره) و اطاعت از مقام معظم رهبری راه مقاومت و عزت را انتخاب کرده زیرا جهاد راهی برای عزت است.
سوقندی افزود: دفاع مقدس بهترین الگو و یک واقعیت در دسترس برای کسب معرفت در تمام عرصه‌ها و صحنه ها به شمار می‌رود که منشا این دفاع نهضت حسینی و شعار هیهات من الذله بود.
مشاور وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جهاد، شهادت، مقاومت و دفاع مقدس به ما یاد دادند که همیشه منافع ملی و اسلامی برمنافع حزبی، جناحی و فردی اولویت دارد.
وی در پایان با اشاره به تجلیل از ایثارگران دفاع مقدس و خانواده‌های آنان، گفت: این گونه تجلیل‌ها در واقع ارج نهادن به جایگاه و منزلت ایثار و شهادت است و باید عمومی و همگانی شود تا به جایی برسیم فرزندان شهدا و جانبازان به این جایگاه افتخار کنند.
انتهای پیام

captcha