مهاجران سفیران فرهنگی ایران هستند
کد خبر: 3793056
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷

مهاجران سفیران فرهنگی ایران هستند

گروه اجتماعی ــ معاون سیاسی استاندار سمنان با اشاره به اینکه مهاجران سفیران فرهنگی کشور و معرف آداب ایرانی‌ها هستند، افزود: امروز ارتباط با سایر ملت‌ها در کشور ما ضروری است.

مهاجران سفیران فرهنگی ایران هسند

به گزارش ایکنا از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی استاندار سمنان عصر روز گذشته، 5 اسفند در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین استانداری سمنان در استانداری سمنان با تاکید بر اینکه مهاجران به‌عنوان سفیران فرهنگی کشور و معرف آداب ایرانی‌ها هستند اظهار کرد: امروز نیازمند به ارتباط با سایر ملت‌ها در کشور ما وجود دارد که خوشبختانه ایرانیان از دیرباز مبادی آداب بوده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به قوانین و ضوابط موجود در کشور امور اتباع و مهاجران ضروری است که در این راستا در مواجهه با این نوع از اقشار جامعه باید به نحوی برخورد کرد تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های غنی فرهنگی کشور خدمات فرهنگی به میهمانان و مهاجران ارائه شود.

خجسته‌پور با تاکید بر اینکه با تعیین مرزهای جغرافیایی و محدوده بندی‌های موجود دنیا، عناوینی مانند مهاجر، مهاجرت و غیره صورت می‌گیرد یاداور شد: الحمالله جمهوری اسلامی ایران دارای توانمندی بالایی است که توانسته در کشور خود میزبان برخی میهمانان و اتباع دیگر کشورها باشد.

یادآور‌ می‌شود، در این مراسم از زحمات همتی تقدیر و علی سماکوش‌نیا به‌عنوان مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین استانداری سمنان معرفی شد.

انتهای پیام

captcha