‌جمعی از مداحان چهارمحال و بختیاری با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
کد خبر: 3793131
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
همزمان با ولادت حضرت زهرا(س)؛

‌جمعی از مداحان چهارمحال و بختیاری با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

گروه اجتماعی ــ همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) جمعی از مداحان خواهر و برادر چهارمحال و بختیاری با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، نورالله جلیل با اشاره به اینکه سهمیه استان چهارمحال و بختیاری برای این دیدار 30 نفر مشخص شده بود، گفت: با توجه به اینکه جمع زیادی از مداحان استان مشتاق دیدار با رهبر انقلاب بودند اسامی 36 نفر به تهران اعلام شد و ان‌‌شاء‌الله با موافقت سازمان مرکز بتوانیم هر 36 نفر را به این مراسم اعزام کنیم.
جلیل افزود: با توجه به اینکه این افراد باید در قالب یک اتوبوس اعزام شوند، امسال مداح خواهر به تهران اعزام نمی‌شود و تمامی این افراد برادر هستند.
وی با بیان اینکه فقط مداحانی به این مراسم اعزام می‌شوند که سال‌های قبل به این مراسم اعزام نشده‌اند، ادامه داد: تمام تلاش تشکل‌های دینی استان این بوده تا با همکاری کانون مداحان بتوانیم از هر شهرستان 7 مداح اعزام کنیم، اما با توجه به فعال بودن کانون مداحان بعضی از شهرستان‌ها در ثبت مداحان خود در سامانه‌ طوبی بعضی از شهرستان‌ها سهمیه بیشتری داشتند.
کارشناس ساماندهی تشکل‌های دینی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: استان چهارمحال و بختیاری 1460 مداح خواهر و برادر دارد که از این تعداد یک هزار و 60 نفر از آن‌ها شناسایی و در سامانه‌ طوبی ثبت‌نام کرده‌اند.
یادآور می‌شود، از زمان ریاست جمهوری مقام معظم رهبری هر ساله تعدادی از مداحان کشور با ایشان دیدار می‌کنند.
انتهای پیام

captcha