اختتامیه جشنواره «بچه‌های انقلاب» برگزار می‌شود
کد خبر: 3793132
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱

اختتامیه جشنواره «بچه‌های انقلاب» برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ جشنواره «بچه‌های انقلاب» با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارائه کارنامه چهل ساله نظام اسلامی با استفاده از قالب‌های نوین تبلیغی برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

اختتامیه جشنواره بچه‌های انقلاب

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت‌الاسلام  محمد قیصری مدیر گروه فرهنگی تبلیغی سفیران سرزمین آفتاب دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: بعد از فراخوان جشنواره، حدود 180 مربی کودک و نوجوان ثبت نام کردند.
وی افزود: روزهای 2 و 4 بهمن ماه با هدف کیفیت بخشی به برنامه‌های تولیدی، کارگاه‌های آموزشی توجیهی با عناوین «معارف انقلابی برای کودکان» توسط حجت‌الاسلام و المسلمین قطبی، «معارف دینی برای کودکان» توسط حجت‌الاسلام و المسلمین بحرکاظمی و «قالب‌های بیان معارف دینی و انقلابی» توسط حجت‌الاسلام و المسلمین صالحی با حضور حدود 100 نفر از مربیان برگزار شد.
دبیر جشنواره بچه‌های انقلاب تصریح کرد: مربیان با توجه به محتوای ارائه شده در کارگاه‌ها، طرح درس خود را با موضوع انقلاب اسلامی، دستاوردها و پیوند آن با ایمان و باورهای دینی متناسب با یکی از مقاطع مختلف تحصیلی آماده و در مکان‌های هدف برگزار کردند.
وی ادامه داد: در مرحله بعد، مربیان برای شرکت در جشنواره بچه‌های انقلاب از بهترین اجرای خود صوت و یا فیلم تهیه و برای داوری به دبیرخانه ارسال نمودند.
حجت‌الاسلام قیصری در پایان گفت: آیین اختتامیه «جشنواره بچه‌های انقلاب» در ایام گرامیداشت میلاد خجسته حضرت زهرا سلام الله علیها، هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر، چهارشنبه 8 اسفندماه 1397 از ساعت 15 الی 17 با معرفی چهره‌های جدید مربیگری کودک و نوجوان و اهدای جایزه برترین ها با حضور حجت الاسلام و المسلین استاد راستگو در سالن حکمت باغ غدیر اصفهان به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام 

captcha