همایش حقوق شهروندی در عملیاتی‌شدن منشور حقوق شهروندی در آذربایجان غربی موثر است
کد خبر: 3793722
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲

همایش حقوق شهروندی در عملیاتی‌شدن منشور حقوق شهروندی در آذربایجان غربی موثر است

گروه اجتماعی ــ نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری همایش حقوق شهروندی از سوی جهاد دانشگاهی و دانشگاه‌ها در عملیاتی‌شدن منشور حقوق شهروندی در استان موثر است.

همایش حقوق شهروندی در عملیاتی‌شدن منشور حقوق شهروندی در آذربایجان غربی موثر است

سیدهادی بهادری، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه مراعات تمامی جنبه‌های حقوق شهروندی نیازمند برنامه‌ریزی جامع و فراگیر در فرآیند توسعه‌ای همه‌جانبه و پایدار است، تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌ها نیز باید برای دستیابی به توسعه بر مبنایی علمی و عملی و متناسب با امکانات موجود جامعه انجام گیرد.
بهادری اظهار کرد: دوره‌خوردن همایش ملی حقوق شهروندی در استان و استفاده از نظرات کارشناسان و صاحب‌نظران این حوزه در این همایش به منظور آگاه‌سازی مخاطبان نشان از اعتبار علمی این رویداد است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی استان به عنوان نهادی انقلابی تاکنون در مسیر توسعه علمی استان نقش موثر و دستاوردهای قابل تحسینی داشته است، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی از طریق مشارکت با دانشگاه‌ها ارتباط بین صنعت، جامعه و دانشگاه را تسهیل کرده است.
بهادری با تقدیر از اقدام جهاد دانشگاهی در طراحی، تدوین، اجرا و تجمیع دستگاه‌ها در کنار دانشگاه‌ها در برگزاری چنین همایشی با رویکرد علمی و ملی و با موضوع حقوق شهروندی برای چهارمین سال پیاپی گفت: برگزاری چنین مجامع علمی با محوریت تخصصی حقوق شهروندی در ارومیه برای آذربایجان‌غربی ارزشمند و مایه مباهات است.
انتهای پیام

captcha