محفل انس با قرآن کریم در روستای «کلاته محمدعلی پهلوان»
کد خبر: 3793896
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
همزمان با روز میلاد حضرت فاطمه(س) برگزار شد؛

محفل انس با قرآن کریم در روستای «کلاته محمدعلی پهلوان»

کانون خبرنگاران نبأ ــ محفل انس با قرآن کریم همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مسجد حضرت موسی بن جعفر(ع) روستای کلاته محمدعلی پهلوان از توابع شهرستان بجنورد برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام ناصر هدایتی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد در این مراسم با تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: کسانی که در منزل خود قرآن می‌خوانند، قرآن به خانه‌های آنان نور می‌بخشد و فرشتگان به چنین خانه‌هایی غبطه می خورند.
وی افزود: در هر منطقه‌ای که در آن قرآن، نماز و مسائل معنوی پررنگ باشد، آسیب‌های اجتماعی به مراتب بسیار کمتر خواهد بود و این از برکات قرآن، اهل بیت(ع) و مسجد است و به هر میزان که فرزندان ما در مساجد حضور داشته باشند آینده بهتری خواهند داشت.
حجت‌الاسلام هدایتی با اشاره به روایتی از حضرت زهرا(س)، گفت: حضرت زهرا(س) می‌فرمایند که از دنیای شما سه چیز در نظر من دوست داشتنی است؛ اول خواندن کتاب خدا، قرآن، دوم نگاه به سیمای حضرت رسول اکرم(ص) و سوم انفاق در راه خدا.
حجت‌الاسلام علی‌اصغر درویشی، امام جماعت مسجد حضرت موسی بن جعفر(ع) روستای کلاته محمدعلی پهلوان نیز در این محفل معنوی گفت: کتاب قرآن را آن‌گونه که باید و شاید حق‌اش را ادا نکرده‌ایم.
وی با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) افزود:انسان‌های پاک از دامن مادران به معراج می‌روند. لذا، خاک پای آنان برای همه فرزندان سرمه چشم است.
درویشی در پایان خواستار حمایت‌های معنوی در برگزاری کلاس‌های حفظ، تجوید قرآن و همچنین مداحی در این روستا از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد شد.

حسینعلی ظفری
انتهای پیام

captcha