راه عبور از مشکلات به‌کارگیری ‏مدیران جوان و خلّاق انقلابی است
کد خبر: 3794557
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸

راه عبور از مشکلات به‌کارگیری ‏مدیران جوان و خلّاق انقلابی است

گروه سیاسی ــ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رودان، گفت: راه عبور از مشکلات به‌کارگیری‏ مدیران جوان و خلّاق انقلابی در تمام عرصه‌های سیاسى، اقتصادى، فرهنگى و بین‌الملل است.

راه عبور از مشکلات به کار گیری ‏مدیران جوان وخلّاق انقلابی است

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس شمس، مسئول دفتر نمایندگی‌ ولی فقیه در سپاه رودان صبح امروز، ۱۱ اسفندماه در جمع بسیجیان گردان «الی بیت‌المقدس» حوزه مقاومت حضرت رسول اکرم (صل الله علیه و آله و سلم) برنطین رودان، اظهار کرد: بسیجیان، فرزندان واقعی این نظام و انقلاب هستند که با حضور هوشمندانه خود در دفاع از آرمان‌های انقلاب و پیروی از راهی که رهبر کبیر انقلاب ترسیم کرده است دشمن را ناامید کرده‌اند.
وی افزود: لازم است در تبیین بیانیه رهبر معظم انقلاب اسلامى موسوم به گام دوم انقلاب بیش‌ازپیش اهتمام بورزید، چون شما بسیجیان وارثان واقعی این انقلابید.
مسئول دفتر نمایندگی‌ ولی فقیه در سپاه رودان با تأکید بر اینکه راه عبور از مشکلات کشور بوسه بر پنجه گرگ نیست‏، افزود: درحالی‌که عده‌ای تحت تأثیر تلقین‌های دشمن و محاسبات و تحلیل‌های اشتباه خود، نسل جوان را تهدید و مشکل ارزیابى می‌کنند، رهبر معظم انقلاب در این پیام، این نسل را پرانگیزه و پرتوان معرفى می‌کند که مى‌‏تواند مشکلات را حل کرده و گام دوم انقلاب را باصلابتی بیش از گذشته به‌پیش بردارد.
شمس ادامه داد: بیان دستاوردهاى گذشته انقلاب در پیام گام دوم انقلاب حاوى این نکته اساسى است که حامیان و مدافعان انقلاب اسلامى، به‌خصوص نسل جوان باید به‌صورت ویژه روى شناخت و نشر دستاوردهاى انقلاب کار کنند.
وی تصریح کرد: دشمن، در سال‌های اخیر تمام تمرکز و توان خود را بر نرمالیزاسیون جمهورى اسلامى قرار داده و به‌صراحت می‌گوید ایران باید از یک کشور انقلابى، به کشورى عادى تبدیل شود بسیارى از چالش‌های به‌ظاهر فنى و سیاسى غرب با جمهورى اسلامى نیز بر سر همین مسئله است، بنابراین رهبر معظم انقلاب با انتشار این بیانیه خط بطلان بر این خواسته دشمن کشیدند.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه رودان با اشاره بااینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامى بر محوریت جوانان بنانهاده شده است، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامى در این بیانیه با تأکید بر این مهم نوشته‌اند: امّا راه طى شده، فقط قطعه‌ای از مسیر افتخارآمیز به‌سوی آرمان‌های بلند نظام جمهورى اسلامى است. دنباله‌‌ این مسیر که به گمان زیاد، به‌دشواری گذشته‌ها نیست، باید با همت و هوشیارى و سرعت عمل و ابتکار شما جوانان طى شود.
وی در پایان گفت: مدیران، کارگزاران، اندیشمندان، فعّالان جوان در همه‌‌ میدان‏‌هاى سیاسى و اقتصادى و فرهنگى و بین‌المللی و نیز در عرصه‌های دین، اخلاق، معنویت و عدالت باید با توجه به تجربه‌ها و عبرت‏‌هاى گذشته مسئولیت‌ها را انجام دهند، نگاه و روحیه‌‌ انقلابى و عمل جهادى را به کاربندند و ایران را الگوى کامل نظام پیشرفته‌‌ اسلامى کنند.
انتهای پیام

captcha