مراسم وداع با شهید قنبریان در سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: 3795003
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸

مراسم وداع با شهید قنبریان در سمنان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ مسئول روابط عمومی سپاه استان سمنان از مراسم وداع با شهید مدافع حرم محمد قنبریان خبر داد و گفت: مراسم استقبال از این شهید امروز، ۱۳ اسفند در کوشک امام رضا(ع) سمنان برگزار می‌شود.

مراسم وداع با شهید قنبریان در سمنان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از سمنان، مهدی دیابی، مسئول روابط عمومی سپاه استان سمنان شب گذشته 12 اسفند در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مراسم شهید مدافع حرم محمد قنبریان گفت: امروز دوشنبه، ۱۳ اسفندماه ساعت ۱۶:۳۰ مراسم استقبال شهید در کوشک امام رضا(ع) سمنان و مراسم وداع با شهید همراه با نماز مغرب و عشا در گلزار شهدای امامزاده یحیی‌(ع) سمنان برگزار‌ و مراسم تشییع پیکر شهید در روز سه‌شنبه، ۱۴ اسفندماه ساعت ۹:۳۰ صبح از محل معراج شهدای سمنان برگزار می‌شود.

به گفته وی، پیکر شهید به شاهرود، انتقال یافته و بعدازظهر سه‌شنبه ۱۴ اسفندماه استقبال و وداع انجام و تشییع پیکر شهید در روز چهارشنبه ۱۵ اسفندماه ساعت ۹ صبح از محل کانون بسیج شاهرود به سمت گلزار شهدای باغزندان برگزار و به خاک سپرده می‌شود.

دیابی یادآور شد: شهید محمد قنبریان اعزامی از سپاه قائم آل محمد‌(عج) در سال ۹۵ و در حین عملیات مستشاری در سوریه مفقود شد که  پیکر وی پس از دو سال شناسایی شد.

انتهای پیام

captcha