زمینه‌سازی برای ساخت سریال «شیخ صفی‌الدین اردبیلی» آغاز شده است
کد خبر: 3795111
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

زمینه‌سازی برای ساخت سریال «شیخ صفی‌الدین اردبیلی» آغاز شده است

گروه فرهنگی ــ استاندار اردبیل در جلسه بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شده بود از زمینه‌سازی برای ساخت سریال شیخ صفی‌الدین اردبیلی خبر داد.

بستر سازی برای ساخت سریال «شیخ صفی الدین اردبیلی» آغاز شده استبه گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل‌ امروز، ۱۳ اسفند‌ماه‌ در جلسه بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل یافته بود از زمینه‌سازی برای ساخت سریال شیخ صفی الدین اردبیلی خبر داد.
وی گفت: ساخت این سریال حرکت عظیم فرهنگی با سرمایه‌گذاری حدود ۱۰ میلیارد تومانی است که امیدواریم در زمان پیش‌بینی شده و به طور رضایت‌بخش به پیش رود.
بهنامجو در بخش دیگری از سخنانش گفت: به لحاظ اهمیت خاص و زیربنایی بودن حوزه فرهنگ، به‌دنبال کار‌های اساسی و بنیادین در این حوزه هستیم و درهمین راستا، برنامه فرهنگی ویژه‌ای برای استان تدوین شده است.
استاندار اردبیل با بیان این‌که توجه جدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در این خصوص انتظار داریم، از وزیر خواست تیم کارشناسی وزارت، برنامه‌های مذکور را بررسی و در صورت مشاهده هرگونه نواقص احتمالی، نسبت به برطرف کردن آن‌ها اقدام کنند.
یادآور می‌‌شود، در پایان این نشست، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار اردبیل و تعدادی از مسئولان، کتاب «سوزلرین واحد یازیلیشی» (شیوه خط و فرهنگ املایی ترکی آذربایجان) که در شورای علمی پژوهشی بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان تالیف شده است، رونمایی شد.
انتهای پیام

captcha