نشست هم‌اندیشی مدیران مواکب اربعین خوزستانی مستقر در عراق تشکیل شد
کد خبر: 3795331
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲

نشست هم‌اندیشی مدیران مواکب اربعین خوزستانی مستقر در عراق تشکیل شد

گروه اجتماعی ــ نشست هم‌اندیشی مدیران مواکب اربعین خوزستانی مستقر در عراق با حضور مسئول و مدیران ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان در اهواز برگزار شد.

نشست هم‌اندیشی مدیران مواکب اربعین خوزستانی مستقر در عراق تشکیل شد

به گزارش ایکنا از خوزستان، به نقل از روابط عمومی ستادبازسازی عتبات عالیات استان خوزستان، نشست هم‌اندیشی مدیران مواکب اربعین خوزستانی مستقر در عراق روز گذشته 12 اسفندماه با حضور مسئول و مدیران ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان در اهواز برگزار شد.

در این نشست که با هدف همفکری و بهره گیری از خرد جمعی و تبادل تجربه دست اندرکاران مواکب برگزار شد، در ابتدا مدیران مواکب، به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات اصلاحی خود برای افزایش کیفیت خدمات رسانی توسط مواکب پرداختند.

سپس حجت‌الاسلام سید محمود موسوی، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان گفت: هدف از این نشست بهره گیری از تجربیات و نقطه نظرات شما خدام زائران سیدالشهداء(ع) در جهت بهبود کیفیت خدمات رسانی در مواکب است.

موسوی افزود: هر سال باید نسبت به سال قبل هم از جهت خدمات رفاهی و هم از جهت پرداختن به معنویات به خصوص رعایت شئون اخلاقی و اسلامی و اهمیت دادن به وقت نماز و برپایی نماز جماعت پیشرفت داشته باشیم.

مسئول کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی خوزستان تأکید کرد: باید تلاش شود تا حد امکان با مشارکت مواکب عراقی ارائه خدمات به زائران را داشته باشیم و همچنین بیشترین ظرفیت خدماتی مواکب را در بخش اسکان زائران قرار دهیم و در پذیرش زائران از هر قومیت و ملیتی کوتاهی نداشته باشیم.

یادآور می‌شود؛ مواکب مردمی خوزستانی مستقر در عراق بالغ بر 58 موکب هستند که همه ساله از ابتدای ماه صفر تا پایان اربعین به زائرین خدمات رسانی می‌کنند.

انتهای پیام

captcha