برگزاری جشن ازدواج هشت زوج دانشجوی دانشگاه آزاد اسکو
کد خبر: 3795483
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱

برگزاری جشن ازدواج هشت زوج دانشجوی دانشگاه آزاد اسکو

گروه اجتماعی ــ جشن ازدواج هشت زوج دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسکو با حضور خانواده دانشجویان، جمعی از استادان، کارکنان و دانشجویان در سالن آمفی تئاتر برگزار شد.

برگزاری جشن ازدواج هشت زوج دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی اسکو

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، جشن ازدواج هشت زوج دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسکو امروز با حضور خانواده دانشجویان، جمعی از استادان، کارکنان و دانشجویان در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام سعید مرادپور، امام‌جمعه اسکو در این جشن عنوان کرد: اولیای الهی هنر درست زندگی کردن را به ما می‌آموزند و اگر می‌خواهیم زندگی خوب و موفقی داشته باشیم باید با هنر و مهارت زندگی کنیم.

وی خانواده را رکن اصلی هر جامعه‌ دانست و افزود: هرچه خانواده سالم‌تر باشد جامعه نیز از بسیاری از آسیب‌ها مصون خواهد ماند؛ البته تأثیر جامعه بر خانواده غیرقابل انکار است و جامعه عاری از مشکل و آسیب سبب کاهش مشکلات خانوادگی می‌شود.

حجت‌الاسلام مرادپور با اشاره به چالش‌های زندگی فردی و خانوادگی تأکید کرد: انتخاب خوب و درست یکی از معیارهای مهم زندگی موفق است که پس از آن کسب مهارت‌ها از اولویت‌های بعدی است که سبب حفظ و تحکیم بنیان خانواده می‌شود.

آیدین باقرزاده کثیری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسکو نیز در این مراسم با تبریک آغاز زندگی مشترک بین دانشجویان اظهار کرد: ازدواج سنت حسنه‌ای است که موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی، همدلی بیشتر در خانواده و افزایش همدلی در میان آنان می‌شود و امیدوارم زوج‌های جوان با اتکا به خداوند در اصول و برنامه‌ها به توافق برسند و با سعی، تلاش و مطالعه، کیفیت زندگی خود را ارتقاع دهند.

وی با اشاره به اینکه انسان در لحظات مختلفی از زندگی احساس خوشبختی می‌کند، اضافه کرد: ازدواج موفق یکی از ارکان مهم و پایه‌ اصلی احساس رضایت‌بخشی در زندگی است و زوجین باید موجب پیشرفت هم شوند.

در پایان این مراسم لوح یادبودی به زوجین اهدا شد.

انتهای پیام

captcha