رونمایی از مستند شهید میلاد مصطفوی
کد خبر: 3795878
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۹
همزمان با روز شهید؛

رونمایی از مستند شهید میلاد مصطفوی

گروه فرهنگی ـ مدیر بنیادشهید و امورایثارگران شهرستان بهار از رونمایی مستند زندگی شهید سید میلاد مصطفوی، شهید مدافع حرم شهرستان بهار در آستانه روز شهید خبر داد.

رونمایی از مستند شهید میلاد مصطفویزکریا اسدی مدیر بنیادشهید و امورایثارگران شهرستان بهار در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: شهرستان بهار ۵۹۳ شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی نموده است.
وی افزود: بنیاد شهید انقلاب اسلامی، در مورخ ۲۲ اسفند ۱۳۵۸ به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در راستای تجلیل و تکریم از شهداء، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های مکرم آنان تشکیل شد.
اسدی اضافه کرد: در این راستا این مجموعه برنامه‌های مختلفی در دستور کار خود دارد که از این میان می‌توان به دیدار با خانواده شهدا و غباروبی و عطر افشانی گلزار شهدا اشاره کرد.
مدیر بنیاد شهید بهاراز اجرای طرح سپاس در این مجموعه خبر داد و ادامه داد: طر سپاس با محوریت سرکشی از خانواده شهدا از 22 بهمن ماه در حال انجام است که تا 22 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.
وی ابراز کرد: 15 اسفند همزمان با روز درختکاری، 600 نهال درخت به یاد 600 شهید شهرستان بهار کاشته شد، اعزام پیام آوران ایثار به مدارس و دانشگاه‌ها جهت روایت گری از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای این ایام است.
اسدی با بیان اینکه مدیر بنیاد شهید شهرستان 17 اسفند ماه پیش از خطبه‌های نماز جمعه سخنرانی خواهد داشت گفت: در این روز میز خدمت جهت پاسخ به سوالات مراجعین حول محور فعالیت‌های این مجموعه دایر خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه از 2 اداره فعال در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تجلیل خواهد شد، ابراز کرد: به صدا درآمدن زنگ ایثار و شهادت در 22 اسفند ماه در مدرسه شاهد شهرستان و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در این مدرسه از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام است.
مدیر بنیاد شهید بهار از انعکاس فعالیت‌های این مجموعه در شبکه‌های مجازی، برگزاری یادواره شهدای روستای دستجرد و رونمایی از مستند زندگی شهید سید میلاد مصطفوی، شهید مدافع حرم شهرستان در این ایام خبر داد.
انتهای پیام

captcha