پیکر سه شهید دفاع مقدس در بوشهر تشییع شد
کد خبر: 3796315
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵

پیکر سه شهید دفاع مقدس در بوشهر تشییع شد

کانون خبرنگاران نبأ ــ همزمان با سالروز میلاد پنجمین پیشوای شیعیان، پیکر سه شهید سا‌ل‌های دفاع مقدس شنبه، 18 اسفندماه از سالن پروازهای خارجی فرودگاه بین‌المللی بندر بوشهر واقع در محله امام رضا(ع) مرکز استان تشییع شد.

پیکر سه شهید دفاع مقدس در بوشهر تشییع شد

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ با ورود پیکر سه شهید سال‌های دفاع مقدس بوشهری صبح امروز، 18 اسفندماه بار دیگر بوشهر بوی شمیم شهادت و عطر گل یاس نبوی گرفت.

در مراسم تشییع 3 شهید والامقام جاویدالاثر 8 سال دفاع مقدس که با حضور آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر، فرماندهان نیروهای مسلح و سایر قشرهای مردم بوشهر برگزار شد؛ شرکت‌کنندگان در مراسم با شعارهای «شهدا زنده‌اند، الله اکبر - به خون آغشته‌اند الله اکبر، حسین حسین شعار ماست - شهادت افتخار ماست، شهدا راهتان ادامه دارد» پیکر پاک شهدای گرانقدر را با شکوه خاصی تشییع کردند.

به گزارش خبرنگار ایکنا، این سه شهید والامقام 8 سال دفاع مقدس، در عملیات والفجر 8، کربلای 6 و محرم به شهادت نائل آمده‌اند و هنگام شهادت 17، 26 و 27 سال داشته‌اند.

پیکر سه شهید دفاع مقدس در بوشهر تشییع شد

شهادت امر به معروف است

امام جمعه بوشهر در این آئین با بیان اینکه شهادت و مجاهدت فی سبیل الله یک امر به معروف است که جبهه باطل را به عنوان یک منکر در هم می‌شکند، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر از مصادیق عدل است و انسان را از سقوط باتلاق ابتذال نجات می‌دهد و بدین جهت ادیان الهی برای امر به معروف و نهی از منکر محقق شده و نخستین آمر به معروف و ناهی از منکر، ذات اقدس الهی است.

یادآور می‌شود، آئین وداع با شهیدان ساعت 19 امشب، 18 اسفندماه در حسینیه حضرت اباعبدالله الحسین‌(ع) در جوار گلزار شهدای بهشت صادق(ع) منطقه 1 شهر بوشهر برگزار می‌شود. همچنین سه شهید گمنام یکی در مسجد‌النبی‌(ص) شهرک سازمانی نیروی دریایی ارتش و دو شهید دیگر نیز در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه استان بوشهر خاکسپاری می‌شوند.

سیده‌فردوس رضوی

انتهای پیام

captcha