«راهیان نور» دستاوردی در صدور انقلاب به جهان
کد خبر: 3796822
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵

«راهیان نور» دستاوردی در صدور انقلاب به جهان

گروه اجتماعی- معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران گفت: راهیان نور زیباترین و طلایی‌ترین مدال دستاورد 40 سالگی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس است و این دستاورد بزرگ باعث صدور انقلاب به جهان شد.

«راهیان نور» دستاوردی در صدور انقلاب به جهانبه گزارش ایکنا از مازندران عسگر مجیدی، معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران امروز 19 اسفندماه در نشست خبری ستاد راهیان نور مازندران با بیان اینکه، راهیان نور ابزاری برای نشان دادن حقانیت ملت ایران است، گفت: راهیان نور ترویج دهنده و تبیین‌کننده فرهنگ ایثار و شهادت است؛ چرا که ملت ایران جهاد و شهادت را مقدس می‌داند.
وی راهیان نور را نشان دهنده مظلومیت ملت ایران دانست و افزود: دفاع مقدس یکی از عرصه‌های مقاومت ملت ایران در برابر ظلم بود.
 
مجیدی تصریح کرد: راهیان نور زیباترین و طلایی‌ترین مدال دستاورد 40 سالگی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس است و این دستاورد بزرگ باعث صدور انقلاب به جهان شد.
وی به اعزام راهیان نور دانش‌آموزی در دو مقطع نیمه آبان تا نیمه آذر و نیمه دی تا نیمه بهمن اظهار کرد: در سال جاری 4 هزار و 200 دانش آموز دختر و 3 هزار دانش آموز پسر در قالب 80 کاروان دختر و 40 کاروان پسر به مناطق عملیاتی اعزام شدند.
 
این مسئول زمان آغاز رسمی اردوی دانشجویی راهیان نور را  12 تا 20 اسفند اعلام کرد و افزود: پیش بینی می‌شود 2 هزار و 500 دانشجو به مناطق عملیاتی اعزام شوند.
 
مجیدی زمان اعزام راهیان نور محلات را 20 اسفندماه اعلام کرد و گفت: پیش بینی می‌شود تا 10 فروردین 98، 22 هزار زائر به مناطق عملیاتی اعزام شوند.
 
وی با اشاره به اعزام 3 کاروان از خانواده‌های معظم شهدا به راهیان نور، گفت: دو کاروان خانواده شهدای دفاع مقدس و یک کاروان نیز از خانواده شهدای مدافع حرم به این مناطق اعزام خواهند شد.
 
مجیدی تعداد خانواده‌هایی که به صورت شخصی از مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند را 1000 نفر پیش بینی کرد و گفت: این خانواده‌ها نیز در اردوگاه‌ها پذیرایی می‌شوند.
 
وی از اعزام چهار دستگاه خادمین شهدا به مناطق عملیاتی خبر داد و افزود: خادمین شهدا در 3 اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک، شهید شیرسوار هفت تپه و شهید بلباسی در مجموعه اردوگاه شهید باکری برای خدمت رسانی به زائرین مستقر شدند.
 
این مسئول از میزبانی مازندران در اختتامیه شانزدهمین جشنواره رهآورد سرزمین نور در 28 اسفندماه خبر داد و گفت: کلنگ‌زنی یادمان هفت تپه و تجلیل از فرزندان 5 نسل از شهدای استان و بازدید از مناطق عملیاتی فتح المبین، دهلاویه، هفت تپه، فکه، هویزه، شلمچه و اروند را از دیگر برنامه‌های شاخص اعلام کرد.
انتهای پیام
captcha