پدران شهدا؛ الگوهای راستین وفاداری به آرمان‌های انقلاب اسلامی
کد خبر: 3796881
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵

پدران شهدا؛ الگوهای راستین وفاداری به آرمان‌های انقلاب اسلامی

گروه اجتماعی ــ استاندار مازندران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام کریمی در پیامی اظهار کرد: پدران معظم شهدا الگوهای راستین وفاداری به آرمان‌های انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، شهدای والامقام و اسوه پایداری در مسیر ولایت فقیه و موجب عزت و اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

پدران شهدا، الگوهای راستین وفاداری به آرمان‌های انقلاب اسلامیبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی جهاد‌دانشگاهی مازندران، احمد حسین‌زادگان، نماینده عالی دولت در مازندران در پیامی درگذشت حاج اسماعیل کریمی، پدر شهیدان حسینعلی و قاسم کریمی را تسلیت گفت. ‎
متن پیام مقام عالی دولت در مازندران به این شرح است: 
«بسمه تعالی
انالله و انا الیه راجعون
درگذشت حاج اسماعیل کریمی پدر شهیدان والامقام حسینعلی و قاسم کریمی که عمر خود را در پاسداری از آموزه های فرزندان شهیدش سپری کرد و با بصیرت و آگاهی؛ مشعل صبر و مقاومت را در راستای صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی پس از آلاله های گلگون کفن دوران دفاع مقدس بدست گرفت، موجب تالم و تاثر گردید.
پدران معظم شهدا الگوهای راستین وفاداری به آرمان های انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، شهدای والامقام و اسوه ی پایداری در مسیر ولایت فقیه و موجب عزت و اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
شادروان حاج اسماعیل کریمی از جمله این پدران عزت مند و انقلابی بود که با تقدیم عزیزترین گوهرهای حیات خود به رسالت الهی و انقلابی خویش عمل نمود.
اینجانب با نهایت تأثر و تالم، درگذشت حاج اسماعیل کریمی پدر مجاهد و نستوه دو شهید گرانقدر حسینعلی و قاسم کریمی را به پیشگاه حضرت ولیعصر(عج )، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران به‌ ویژه خانواده محترم و سوگوار زنده یاد کریمی، مردم ولایتمدار استان خصوصا مردم شهیدپرور شهرستان بابل از صمیم قلب تسلیت عرض می‌کنم و برای آن عزیز سفرکرده رحمت واسعه و رضوان الهی مسئلت دارم.»
انتهای پیام
captcha