خاطره‌نگاری والدین شهدا به‌عنوان گنجینهٔ ارزشمند حفظ شود
کد خبر: 3797098
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴

خاطره‌نگاری والدین شهدا به‌عنوان گنجینهٔ ارزشمند حفظ شود

گروه فرهنگی ــ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بنیاد شهید و صدا و سیما همانند دو بال یک پرنده هستند که برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش می‌کنند، گفت: خاطره‌نگاری والدین شهدا به‌عنوان گنجینهٔ ارزشمند باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، نشست هم‌اندیشی و تعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران و صداسیما با حضور مدیرکل بنیاد شهید استان، مدیرکل صدا و سیما، معاون فرهنگی  بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری در جهت ترویج هرچه بهتر فرهنگ ایثار و شهادت، روز گذشته، 20 اسفندماه در مرکز صدا و سیمای استان برگزار شد.
فریبرز نجفی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال وبختیاری ضمن تقدیر و تشکر از تیم خبری صدا و سیما برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، افزود: کارکنان صدا و سیما امین‌ترین افرادی هستند که بدون کم و کاستی اطلاعات شهدا را در جهت معرفی این عزیزان اطلاع رسانی می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه خاطره‌نگاری والدین شهدا به عنوان گنجینهٔ ارزشمند باید در اولویت قرار گیرد، خاطرنشان کرد: بنیاد شهید و صدا و سیما همانند دو بال یک پرنده هستند که در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش می‌کنند.
وی با بیان اینکه سالانه بین 120 تا 130 یادواره شهدا برگزار می‌شود، تصریح کرد: خاطره‌نگاری در سال 95 آغاز و بیش از 170 هزار دقیقه ثبت و ضبط شده است که این امر تلاشی مضاعف و همکاری مشارکتی می طلبد تا خاطره نگاری این عزیزان با سرعت بیشتر انجام شود.
یوسف افشاری‌نیا، مدیر‌کل صدا و سیما استان در این دیدار با اشاره به اینکه خدمت به خانواده شهدا یک وظیفه‌ای ارزشمند است، گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در راستایجمع آوری آثار و تاریخ شفاهی شهدا، قصد داریم در سال 98 یک برنامه رادیو تلویزیونی در همین راستا آماده سازی کنیم.
مدیرکل صداوسیما خاطرنشان کرد: بنیاد شهید باهدف گنجینه‌سازی و صداوسیما باهدف الگو گیری و رسانه‌ای برنامه‌ها فعالیت می‌کند.
انتهای پیام
captcha