سایه مستدام خیران در سرزمین آفتاب
کد خبر: 3797202
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲
حمایت اجتماعی عیدانه؛

سایه مستدام خیران در سرزمین آفتاب

گروه فعالیت‌های جهادی ــ طرح جمع‌آوری کالاهای اساسی برای مردم محروم سیستان و بلوچستان در قالب کمپین سرزمین آفتاب در حال اجراست.

به گزارش ایکنا؛ «سایه»، سامانه اینترنتی و نوین جمع‌آوری اطلاعات نیازمندان برای ارائه به توانمندان است که مؤسسه ترنم صبح سپید آن را مدیریت و پشتیبانی می‌کند. خیریه‌های عضو سایه، گروه‌های مختلف نیازها را بررسی و ثبت می‌کنند تا توانمندانی که توانشان را به سیستم سایه معرفی می‌کنند به بهترین شکل و در سریع‌ترین زمان بتوانند نیاز مرتبط با توانشان را شناسایی کنند و پس از انتخاب نیاز از سوی فرد توانمند، خیریه مربوطه با فرد توانمند ارتباط برقرار می‌کند و توان ارائه‌شده به دست نیازمند می‌رسد.

کالا، خدمات آموزشی، خدمات درمانی، خدمات مالی، امکانات و شغل و استخدام، شش سطح ارائه خدمات از سوی سامانه سایه است. خیریه‌ها می‌توانند افرادی را که توان کار کردن دارند نیز به سایه معرفی کنند تا صاحبکاران که نیاز به نیروی انسانی دارند، از این طریق جذب نیرو کنند.

پلتفرم سایه همزمان با روز‌های پایانی سال و فرارسیدن نوروز درصدد برآمده است تا خدمتی دیگر را به نیازمندان ارائه دهد و در این راستا کمپین سرزمین آفتاب را راه‌اندازی کرده است.

در کمپین سرزمین آفتاب که طرح حمایتی از نیازمندان استان سیستان و بلوچستان است، هشت قلم کالای اساسی از جمله فرش و گلیم، گاز، یخچال و فریزر، بخاری، ماشین لباسشویی، تلویزیون، کولر و آبگرمن معرفی شده است و خیران می‌توانند این اقلام را به صورت نو و دست دوم به دست نیازمندان برسانند.

علاقه‌مندان برای مشارکت در این امر خیر می‌توانند به نشانی اینترنتی sayeh.ir مراجعه و نحوه کمک خود را اعلام کنند. همچنین شماره تماس ۶۳۴۶۸۴۸۴ نیز آماده ثبت کمک‌های خیران است.

کالا‌های اعلام شده جزو بیشترین نیاز‌های ثبت‌شده در استان سیستان و بلوچستان بوده است و روال کار بدین شکل بوده است که خیریه‌هایی که در قالب مسجد‌های این استان وجود دارند، پس از ثبت نیاز‌ها از سوی نیازمندان، اقدام به اعلام آن به پلتفرم سایه کرده‌اند.

انتهای پیام

 

 

captcha