فراخوان مقالات علمی ــ تخصصی «خانواده برتر»
کد خبر: 3797327
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷

فراخوان مقالات علمی ــ تخصصی «خانواده برتر»

کانون خبرنگاران نبأ ــ مركز تخصصی زن و خانواده مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س) در موضوعات مرتبط با مسائل زن و خانواده و نيز ارائه الگوهای اسلامی، جهت دریافت مقالات علمی ــ تخصصی فراخوان داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مركز تخصصی زن و خانواده مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س) مشهد جهت تقويت روحيه تحقيق، تضارب آرا و انديشه‌های پژوهشگران و دانشوران پيرامون موضوعات مرتبط با مسائل زن و خانواده و نيز ارائه الگوهای اسلامی، جهت دریافت مقالات علمی ــ تخصصی فراخوان داد.
خانواده برتر و بينش توحيدی،  حسن سلوک در خانواده برتر،  خانواده برتر و حسن ظاهر،  نقش بانوان در ترويج نماز،  نقش بانوان در خانواده و ترويج معنويت، نقش بانوان در عفت‌ورزی فرزندان، خانواده برتر از ديدگاه قرآن،  ويژگی‌های خانواده برتر، راهكارهای تعالی خانواده، خويشتن‌داری و مدارا در خانواده برتر، ولايت‌مداری در خانواده برتر و ظرافت رفتاری زنان در خانواده برتر از محورهای این مقالات است.
اساتيد و پژوهشگران علاقه‌مند تا 30 اردیبهشت‌ماه سال 98 فرصت دارند تا فايل Word مقالات خود را به پست الكترونيكی Is.pajohesh@yahoo.com و یا به نشانی مشهد، چهارراه لشكر، امام خمينی(ره) 48، پلاک 866، ساختمان پژوهش، طبقه دوم ارسال و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 051-38525251 تماس بگیرند.
از مقالات برگزيده علاوه بر تقدير ويژه، جهت چاپ در نشريات علمی استفاده می‌شود.
فاطمه عطارزاده
انتهای پیام
captcha