بهره‌مندی 3300 دانش‌آموز از گفتمان‌های دینی در رباط کریم
کد خبر: 3797364
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰

بهره‌مندی 3300 دانش‌آموز از گفتمان‌های دینی در رباط کریم

کانون خبرنگاران نبأ _ دبیر اجرایی گفتمان‌های دینی اداره تبليغات اسلامی رباط کريم، گفت: 3300 دانش‌آموز از گفتمان‌های برگزار شده در سال 97 بهره بردند.

بهره‌مندی 3300 دانش‌آموز از گفتمان‌های دینی در رباط کریم

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ منوچهر جليلی، دبیر اجرایی گفتمان‌های دینی اداره تبليغات اسلامی رباط کريم، گفت: از سوی تبلیغات اسلامی و با همکاری اداره آموزش و پرورش، 120 گفتمان دینی طی سال 97 در مدارس دخترانه و پسرانه این شهرستان برگزار شد.
این مسئول، با اشاره به بهره‌مندی 3300 دانش‌آموز از گفتمان‌های برگزار شده، افزود: گفتمان‌های دینی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه در موضوعات مختلف فرهنگی، مذهبی و دینی از جمله فضای مجازی، دین و زندگی، سبک زندگی اسلامی، آسیب‌های اجتماعی، مهدویت و انتظار، حمایت از کالای ایرانی، حقوق شهروندی، آثار نماز، تحکیم خانواده، چهل سالگی انقلاب، عفاف و حجاب، مهارت‌های زندگی، ولایت فقیه و امر به معروف و نهی از منکر برگزار شده است.
وی، ادامه داد: ایجاد فضای مناسب جهت پاسخ به سؤالات و شبهات جوانان و نوجوانان، تعامل و همکاری بین ادارات آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و دستیابی به نیازها و اولویت‌های جوانان و نوجوانان برای برنامه‌ریزی از اهداف برگزاری این گفتمان‌ها بود.
جلیلی، بیان کرد: به منظور ایجاد بستر مناسب در تحقق اهداف پیش‌بینی شده و جذب حداکثری گروه‌های هدف، گفتمان دینی برای دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی دوره اول، دوم و خانواده‌ها برگزار شد که با استقبال خوبی همراه بود.
در پایان دبیر اجرایی گفتمان‌های دینی اداره تبليغات اسلامی رباط کريم، از همکاری روحانیون مستقر، مدیران و معاونین مدارس، ادارات آموزش و پرورش، بهزیستی، بخشداری و مدیران و مربیان مؤسسات و خانه‌های قرآنی در برگزاری گفتمان‌های دینی تشکر و قدردانی کرد.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام

captcha