تعیین ظرفیت ۱۵۰۰ نفری برای اعزام زائران زنجانی به حج
کد خبر: 3797393
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴

تعیین ظرفیت ۱۵۰۰ نفری برای اعزام زائران زنجانی به حج

گروه فرهنگی ــ مدیر حج و زیارت استان زنجان گفت: امسال ظرفیت ۱۵۰۰ نفری برای اعزام زائران از زنجان به حج تمتع درنظر گرفته شده و نوسات قیمتی نیز در هزینه‌های این سفر دخیل هستند.

تعیین ظرفیت 1500 نفری برای اعزام زائران زنجانی به حجفرامرز بابایی، مدیر حج و زیارت استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: با اعلام فراخوان کشوری نام‌نویسی حج تمتع ۹۸ از ۱۰ اسفندماه سال‌جاری در استان زنجان نیز آغاز شده‌ است و کاروان‌های زیارتی در سطح استان نسبت به اعزام زائران اقدام می‌کنند.
وی افزود: نام‌نویسی حج تمتع ۹۸ در زنجان در دفاتر و شرکت‌های زیارتی انجام می‌شود و مشمولان تشرفی که قبوض ودیعه‌گذاری آن‌ها ۳۰ دی‌ماه ۸۵ است می‌توانند به سامانه اینترنتی حج و زیارت مراجعه کنند.
بابایی تصریح کرد: نام‌نویسی حج تمتع ۹۸ از دهم اسفندماه آغاز و تا ۱۵ اسفند برای گروه اعلامی انجام شد و از نیمه دوم اسفند، افرادی که دارای فیش ثبت‌نامی تا ۳۰ اسفند ۸۵ باشند به سامانه مراجعه خواهند کرد که در صورت وجود ظرفیت، پذیرش می‌شوند.
مدیرکل حج و زیارت استان زنجان تعداد مدیران کاروان‌هایی که تا کنون برای حج تمتع 98 ثبت‌نام کرده‌اند را ۹ نفر برشمرد و گفت: دو کاروان در قیدار، ۲ کاروان در ابهر و ۵ کاروان در زنجان فعالیت دارند.
بابایی خاطرنشان کرد: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته 1500 نفر از استان زنجان در حج تمتع ۹۸ اعزام خواهند شد. همچنین با توجه به نوسانات قیمت‌ها، در حج ۹۸ با تغییراتی در بخش هزینه‌ها مواجه خواهیم بود.
انتهای پیام
captcha