یاد شهدا کشور را از آسیب دشمنان در امان نگه می‌دارد
کد خبر: 3797772
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲

یاد شهدا کشور را از آسیب دشمنان در امان نگه می‌دارد

گروه سیاسی- فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: یاد شهدا کشور را از توطئه و آسیب‌های دشمنان در امان نگه می‌دارد.

یاد شهدا کشور را از آسیب دشمنان در امان نگه می‌دارد

به گزارش ایکنا از البرز، سردار سید یوسف مولایی، فرمانده سپاه البرز، 22 اسفند همزمان با سالروز بزرگداشت روز شهید و در آیین کاشت 500 نهال که در شهرک کوثر سپاه پاسداران استان البرز برگزارشد با بیان اینکه جایگاه شهید و شهادت در فرهنگ و نظام اسلامی ما بسیار والا بوده و نمی‌توان آن را محدود به یک روز دانست، تصریح کرد: همه ایام متعلق به شهداست و ما همواره بایستی خود را مدیون شهدا و ایثارگران بدانیم.
وی افزود: امنیت، پیشرفت و توسعه ایران و عمران و آبادانی که امروز داریم همه به برکت خود پاک شهداست که با تقدیم جان خود امنیت را برای ما به ارمغان آوردند.
این مسئول با بیان اینکه شهدا منتخبان خدا هستند و انسان‌های خاکی در وصف بزرگان خدا نمی‌توانند سخن بگویند، گفت: یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد شهدا این است که متعلق به هیچ گروه خاصی نیستند و گلچین شده در بین همه اقشار جامعه هستند.
فرمانده سپاه البرز تاکید کرد: امروز امنیت با ثبات و استقلال کشورمان به حرمت خون شهید و زنده بودن این عزیزان است که با وجود توطئه‌های زیادی که برای کشور طراحی شده اما هاله نور شهدا سرزمین ما را نورانی کرده و یاد آنها مانع آسیب به کشورمان شده است.
وی در ادامه به کاشت 500 اصله نهال به نام شهدا اشاره کرد و گفت: فضای سبز از نیازهای اصلی کشور است ولی این نیاز اساسی هر روز رو به کاهش است به طوریکه با وجود افزایش 30 تا 40 درصدی جمعیت بعد از انقلاب اسلامی، وسعت جنگل‌ها تا 50 درصد کاهش یافته است.
مولایی با بیان اینکه لازم است برای توسعه فضای سبز قدم برداریم، افزود: امروز 500 اصله نهال در این شهرک با نام شهدا غرس می‌شود تا نشان دهد که شهادت و درختان ده‌ها وجه مشترک دارند.
مراسم کاشت 500 اصله نهال مثمر با نام شهدا در شهرک کوثر سپاه پاسداران توسط خانواده شهدا، جهادگران و خانواده های پایوران سپاه انجام شد.
انتهای پیام

captcha