استقبال از بهار همراه با «شادی عید برای همه»
کد خبر: 3797943
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳

استقبال از بهار همراه با «شادی عید برای همه»

گروه فعالیت‌های جهادی ــ پویش مردمی «شادی عید برای همه»، لباس‌های نو، در حد نو و اضافی، مواد غذایی و اوازم خانگی را برای مردمی که در آستانه سال نو با مشکلات اقتصادی مواجه هستند، فراهم می‌آورد.

جمعه /////«شادی عید برای همه» با اشتراک اقلام ضروری زندگیبه گزارش ایکنا؛ پویش مردمی «شادی عید برای همه»، لباس‌های نو، در حد نو و اضافی، مواد غذایی و اوازم خانگی را برای مردمی که در آستانه سال نو با مشکلات اقتصادی مواجه هستند، فراهم می‌آورد. 

بنابر این گزارش، تاکنون بیش از 50 مؤسسه خیریه و مرکز فرهنگی برای همکاری در این پویش اعلام آمادگی کرده‌اند و مشخصات مجموعه خود را برای جلب کمک‌های مردمی در آدرس اینترنتی http://www.mamardom.ir قرار داده‌اند.

 پایگاه اینترنتی «ما، مردم» در توضیح این طرح نوشته است:

«هموطن سلام!

بهار که می‌رسه مثل رسم هرساله، #ما_مردم مشغول خونه تکونی دل و خرید شب عید می‌شیم... بچه‌های کوچولو که از چندوقت پیش برای رسیدن به این روزا لحظه‌شماری می کردن با کلی ذوق و شوق دستای پدر مادراشون رو می‌گیرن و به بازار میرن تا لباس و کفش نو بخرن ... خلاصه هرکس همه تلاشش رو میکنه تا سال نو رو با شادی و آرامش خاطر بیشتری شروع کنه...

اما تو این شلوغیا هستن پدر و مادرایی که برای تامین نیازهای اولیه‌شون با مشکل روبه رو شدن و شرمنده کوچولوهاشون... هرکس میتونه بگه اصلا به من چه که هموطنم حتی یه لبخند هم شب عید در بساط نداره.... اما این رو هم میتونیم بگیم که امسال همه باهم نوروز رو با شادی برگزار کنیم... درسته خیلی از #ما_مردم تو مضیقه هستیم، اما بیایید همون کم رو هم باهم به اشتراک بذاریم و با هم استفاده کنیم... یه یاعلی بگیم و شب عید با کمک هم ایران رو سراسر لبخند و شادی کنیم...
#کفش_پوشاک
#لوازم_خونگی
#مواد_غذایی
و ...
نو و در حد نو و اضافی خودمون رو به مراکزی که در پایین معرفی میشه می‌سپاریم تا به خونواده های شریفی که با سیلی صورت خودشون رو سرخ نگه می دارن هدیه داده بشه.

شادی‌ عیدت رو به اشتراک بذار!»

این پویش از سوی شبکه پنج سیما، مورد حمایت قرار گرفت که فیلم آن را با هم مشاهده می‌کنیم:

همچنین، مؤسسات و مجموعه‌های خیریه ای که تمایل دارند در قالب مراکز مهربانی به جمع‌آوری اقلام و توزیع آن بپردازند با شماره 09129318910 یا از طریق شبکه‌های اجتماعی با مجموعه ارتباط بگیرند.

انتهای پیام

captcha