نمایش آثار پروین اعتصامی در ١٠٠ کتابخانه عمومی آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3797967
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸

نمایش آثار پروین اعتصامی در ١٠٠ کتابخانه عمومی آذربایجان‌شرقی

گروه فرهنگی ــ مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: هم اکنون در ١٠٠ کتابخانه عمومی استان شاهد برپایی نمایشگاهی از آثار پروین اعتصامی و کتب منتشر شده درخصوص این شاعر بلندآوازه ایران زمین هستیم.

نمایش آثار پروین اعتصامی در ١٠٠ کتابخانه عمومی آذربایجان‌شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی ارشاد اسلامی استان، شهرام خدایی، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌شرقی، گفت: در آستانه برگزاری جشنواره بین‌المللی پروین اعتصامی، در ١٠٠ کتابخانه عمومی استان شاهد برپایی نمایشگاهی از آثار پروین و کتب منتشر شده درخصوص این شاعر بلندآوازه ایران زمین هستیم.

وی با بیان این‌که کتاب‌های مربوط به پروین اعتصامی تا پایان سال جهت مطالعه عموم علاقه‌مندان به فرهنگ کتاب و کتابخوانی ارایه می‌شود، افزود: به تمامی کتابخانه‌های عمومی استان ابلاغ شده که در طول هفته جاری موضوع کارگاه‌های قصه‌گویی برای کودکان را با داستان‌های اشعار پروین اعتصامی انتخاب کنند.

خدایی با اشاره به این‌که طی روزهای گذشته پویش کتابخوانی و شعرخوانی با موضوع اشعار و داستان زندگی پروین اعتصامی در فضای مجازی به راه افتاده است، خاطرنشان کرد: عصر شعر پروین اعتصامی نیز طی روزهای آینده در کتابخانه مرکزی تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha