پیام تبریک نماینده ولی فقیه در استان قزوین به مناسبت سال نو
کد خبر: 3799323
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در استان قزوین به مناسبت سال نو

گروه فرهنگی- آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین پیام تبریکی به مناسبت سال نو صادر کرد.

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در استان قزوین به مناسبت سال نو

به گزارش ايكنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پیام تبریک سال نو آورده است: سلام عرض می‌کنم به همه مردان، زنان، جوانان، کودکان و اقشار مختلف مردم که در این مرز و بوم بنده خدا هستند و خدای متعال لطف و رحمتش را بر آن‌ها گسترده است.
وی در این پیام افزوده است: ضمن تبریک سال نو از خدای متعال سال پیروزی، موفقیت و ره‌آوردهای بزرگ الهی را تقاضا داریم.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در این پیام خاطرنشان کرده است: در سالی که گذشت راهپیمایی عظیم، جهانی و بین‌المللی اربعین، کنگره بزرگ سه هزار شهید استان قزوین و راهپیمایی باشکوه و حماسی 22 بهمن را داشتیم و امیداریم در سال پیش رو مشمول پیروزی‌ها و امیدهای بزرگ باشیم و شاهد گشایش در زندگی مردم، رفع تنگدستی و بیکاری باشیم. امیدواریم هر روز امید مردم ما به زندگی بیشتر شود و دل‌های آحاد مردم نسبت به یکدیگر مهربان‌تر باشد و خدای متعال فضل، رحمت و نزولات آسمانی‌اش را شامل حال مردم ما قرار دهد.
وی در ادامه عنوان کرده است: امسال آغاز سال تقریباً با بهار معنوی یعنی ماه‌های رجب، شعبان و رمضان همراه شده است و امیدواریم همان‌طوری که زمین جشن شکوفایی، گل، عطر و حیات به خود می‌گیرد، ما نیز در بهار معنوی هر روز دل‌های آبادتر و مهربان‌تر و زندگی مملو از احترام نسبت به بزرگ ترها، پدران، مادران و پیران خانواده داشته باشیم و بزرگان نیز نسبت به نوجوانان و کودکان مهربان تر باشند.
آیت الله عابدینی در پایان این پیام آورده است: ان‌شاء‌الله تحت رهبری جانشین امام زمان (عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سالی با موفقیت‌های بزرگ، پیروزی‌های امیدبخش و مهربانی با یکدیگر در پیش داشته باشیم.

انتهای پیام

captcha